15 weken en de kleine voelen

Tamaraluijten

New member
Ik ben nu 15 weken en voel de kleine al. Ik dacht dat ik gek was eerst. Maar mijn moeder voelde mij ook al vroeg met 16 weken.
Mn vriend voelt het zelfs. Alleen met zn wang. Zn hand is niet gevoelig genoeg. Als hij zn wang neerlegt dan kan hij kleine tikjes voelen. Ik kan het ook voelen zonder mn hand neer te leggen. Voornamelijk s'avonds.

Kunnen jullie hem of haar ook al voelen?
 
Ik voel het ook al een tijdje vanaf week 15 ong! Het is mijn tweede Zwangerschap dus ik weet wat het is! Leuk gevoel hè!! Lekker van genieten! Nu gaat het nog zachtjes haha! Straks zijn je ribben beurs!!
 
heey

Leuk he.. ik heb het ook voor het eerst met 15 weken gevoeld..echt bijzonder. kBen nu 16wk4dgn en voel het nu wel steeds duidelijker...laatst legde ik mijn hand op mijn buik en precies onder mn vingers voelde ik een schopje en toen ik een beetje met mn vingers bewoog weer een.
 
Wat leuk dat er zoveel zijn die het al voelen. En voor degene die nog niks gevoeld hebben, dat komt vast nog wel! S'avonds als je gaat liggen in bed een beetje je buik heen en weer schudden en dan je hand neerleggen en rustig wachten. Er komt een keer e dan voel je het vast en zeker.
Donderdag mag ik weer hartje luisteren. Kan niet wachten!!!
 
Terug
Bovenaan