15 weken en de kleine voelen

Voor diegene die hun kleintje nog niet voelen; dat zal nu echt niet lang meer duren, en misschien voel je het al wel maar ben je nog niet bewust van het feit dat het je kindje is (dat had ik tijdens mijn 1e zwangerschap). Ik voel ons meisje ook al een tijdje, sinds week 13, maar het is natuurlijk ook niet mijn eerste zwangerschap, mijn placenta ligt aan de achterkant, en ik heb ook alle tijd om er rustig voor te gaan zitten, allemaal gunstige factoren...

En net als Tamara geef ik mijn buik af en toe een porretje, vaak helpt dat inderdaad om er beweging in te krijgen!


 
Gisteravond in bed deed ik mijn hand op mijn buik en toen werd het wel heel warm onder mijn hand... het leek net of ik iets langs mijn hand voelde gaan. Twijfelde heel erg of dat mijn kleintje was.. als je het graag wil voelen ga je het bijna geloven haha. Placenta ligt aan de voorkant, dus het kan nog wel even duren zei de verloskundige.. Maar ga het nu elke avond proberen! Lijkt me zo'n heerlijk gevoel!!
 
Bij onze dochter voelde ik haar echt pas met 20 weken. Dus als je 't nog niet voel maak je dan niet te snel zorgen!!

Nu voel ik sinds een paar dagen onze uk, maar nog niet bijzonder goed. Dat komt nog wel hihi.
Bij onze dochter dacht ik wel eens dat ze er zo door mijn navel uit kwam, zo kon die te keer gaan haha
 
Voel de kleine al paar weken, maar erg onregelmatig. Kan hem zo paar dagen niet voelen en dan weer paar dagen wel. Heb wel het idee dat het steeds iets vaker wordt. Ben vandaag 16+1 dus zal steeds vaker worden. Leuk hé om hem steeds vaker te voelen!
 
Terug
Bovenaan