15 weken zwanger

ik ben juist vandaag 15weken zwanger, eigenlijk is het raar want ik voel me niet zwanger, tot hiertoe vind ik het niet leuk, ik wil een buikje krijgen, desnoods bepaalde kwaaltjes hebben maar toch iets... nog moeders die zich niet zwanger voelen of gevoeld hebben voor ze een buikje kregen
 
Meid wees blij dat je nog nergens last van hebt!!!!!
Dat komt nog wel daar heb je 25 weken de tijd voor.
Kwaaltjes zijn echt niet leuk hoor ik weeg nu 85 kilo ivp 58. heb last van mijn rug en nog veel meer.
Dus voor mij is zwanger zijn echt niet leuk.
Probeer het van die kant te bekijken.
Dan is het toch wel lekker dat je nergens last van hebt.
Toch????
Gr Moniek
 
met 15 weken had ik ook nog geen buik. Pas met 20 weken kreeg ik ineens een enorme buik!! Dus het komt wel, en inderdaad, wat moniek zegt, wees blij dat je nu nog geen kwaaltjes hebt.
 
ga eens mee praten op het forum van jou uitgetelde datum,daar zijn er misschien wel meer die er zo over denken,en kunnen je steunen hoe hun er nu aan toe zijn enzo
 
hoi loreline,
Ik ben nu 30 weken zwanger en heb ook nergens last van, (alleen bandenpijn),Ik begrijp je wel, ik wilde in het begin ook wel eens een kwaaltje hebben en me echt zwanger voelen maar had nergens last van. Nu is mijn buik aardig gegroeid en gaat in de weg zitten en s'nachts doe ik geen oog dicht omdat de kleine dan lekker bezig is. Dus geniet nog maar even van de rust want later in je zwangerschap komt het echt wel!!!
succes.
groetjes simone
 
Ik ben nu 20 weken en heb naast wat vermoeidheid in het begin ook nergens last van gehad. Heerlijk! Mijn buik begint nu ineens echt te groeien. Het zwangergevoel wordt er niet groter door. Maar omdat nu de tijd komt van spullen aanschaffen e.d. gaat het steeds meer leven. Geniet er lekker van
 
Hallo Loreline,

Ik lees inderdaad vaker dat er meiden zijn die zich niet zwanger voelen omdat ze geen kwaaltjes hebben. Ik vraag me nu af hoe je je eigenlijk voelt als je je zwanger voelt. De vraag is dus wat verwacht je dat er verandert als je wel kwaaltjes krijgt. Ik heb namelijk wel kwaaltjes, misselijk, overgeven, moe, pukkels, vergeetachtig. Maar ik voel me af en toe gewoon alsof ik griep heb ofzo. De eerste week dat ik wist dat ik zwanger ben was ik bijna hyper zo blij. Nu ik dat gevoel niet meer heb, vraag ik me af en toe af, wat is dat nou dat gevoel ik ben zwanger. Volgens mij komt dat pas later in de zangerschap, na 20 weken ofzo..

Groetjes Anna
 
Terug
Bovenaan