15 weken zwanger

Ik ben 24 weken en ik heb ook nog nauwelijks een buik, best jammer want je wil zo graag pronken maar geloof me, die buik komt echt en gaat je straks nog heel erg in de weg zitten. Dit is mijn derde zwangerschap en echt, je gaat je straks zwanger voelen, soms meer dan je lief is! Kwaaltjes hoef je echt niet te wensen, die komen vanzelf en leuk zijn ze niet. Nachten wakker liggen door brandend maagzuur, niet meer kunnen slapen, kramp in de kuiten...
Nog een paar weekjes en dan kun je je kindje gaan voelen, dat is echt het allerleukste.
Mijn ervaring is dat de eerste helft van de zwangerschap voorbij kruipt, daarna gaat het opeens een maand of drie heel snel, en de laatste weken kruipen weer voorbij...
 
Dames die geen kwaaltjes hebben knijp alstublieft in je handen. Ik heb mijn hele zwangerschap kwalen gehad en van het een in het ander gevallen. Dit is echt geen pretje en dus ook echt geen hobby. Ik heb heel erg mijn best moeten doen om niet in een dip te raken. De momenten dat ik me echt zwanger voel is nu ik 40 weken ben en denk lieve kind kom maar. Andere momenten zijn als ik op de bank zit en de kleine voel bewegen heerlijk. Het zwanger gevoel is relatief en dat bepaal je zelf door de verwachtingen die je hebt. Heb geduld en het komt wel.
Veel succes met de zwangerschap.
 
Terug
Bovenaan