16+3 ernstige afwijking

<p>Hallo dames </p><p>We zijn gister achter het verschrikkelijke nieuws gekomen dan onze baby een hersen afwijking heeft waarschijnlijk de ziekte van patou en dat het niet levens vatbaar kan zijn... ik moet maandag ren vtuchtwaterpunctie ook afnemen alleen heel mijn wereld is ingestort zomaar ineens wordt onze baby van ons afgenomen en het ergste is nog dat ik moet gaan bevallen en niks terug mee naar huis neem ik ben er zo kapot van en zou graag met meiden in contact komen die het zelfde mee maken of hebben gemaakt.</p><p> </p><p>Liefs nikki</p>

Lieve Nikkie, ik las net jouw berichtje en ik wil jou heel veel sterkte toewensen in deze moeilijke tijd. Ikzelf ben er niet bekend mee maar wat ik door jouw berichtje las op internet hierover wilde ik je toch graag een berichtje sturen. 
Hoop dat je heel veel steun krijgt Nikkie. 
Liefs Zoë

Hoi Nikki,
Wat een verschrikkelijk nieuws voor jullie!!
Wij hebben begin vorig jaar ongeveer hetzelfde meegemaakt, maar wij zijn er via de Nipt, en vervolgens vlokkentest, achter gekomen dat ons kindje het edwardsyndroom had. Ook een niet levensvatbare afwijking helaas.
Ik ben ook moeten bevallen met 14 weken wn zag er vreselijk tegen op. Uiteindelijk is het heel snel gegaan en heb ik ons kindje vast gehouden,  het hartje was al gestopt.. wij hebben via de Dela een moment van afscheid geregeld voor ons, vrienden en familie en dit heeft ons heel goed gedaan. Ook hebben wij ons kindje een naam gegeven, heel fijn want zo hoort ze er echt bij en word nog vaak genoemd...
Heel veel sterkte de komende tijd. Dikke knuffel en hou je taai xxx

@zoejul wij zijn er niet achter gekomen via de nipt maar via een echo daarna doorgestuurt naar het erasmus medich centrum. Wij hebben wel de nipt test gedaan maar wij zijn helaas een van de weinige waar bij het niet door de nipt is opgemerkt helaas 

@mamaxxx heel erg voor jullie ook :( ik zit er zo tegenop dat ik me kindje niet mee naar huis kan nemen doet me zo zeer en ben ook gewoon heel bang voor alles :(

Dat snap ik, ik was ook heel bang voor alles wat je te wachten staat.... het iw gewoon heel onmenselijk en oneerlijk 
Als je vragen hebt of iets wilt weten,  vraag het gerust

Jaa maandag heb ik een vruchtwater punctie en ook beide bloedprikken dan gaan ze onzr chromosomen na kijken alleen we gaan maandag wel aangeven dat we niet 3 weken willen wachten want dat is gewoon niet te doen :(

Terug
Bovenaan