16+4 & hoe kan buik nog plat?

<p>Hai allemaal,  Ik had net ook een berichtje geplaatst in de in juli uitgerekend topic maar ik dacht ik maak toch nog een eigen topic aan met de vraag of het vreemd is dat ik 16+4 weken zwanger ben en mijn buik in de ochtend gewoon nog plat is? In de avond bol door voeding in darmen en opgeblazen maar in de ochtend na toiletbezoek gewoon plat. Ik had afgelopen zondag het aan mensen verteld dat ik zwanger ben en ze keken meteen naar mijn buik en zeiden: huh 4 maanden al? Dat maakt me onzeker en denk ik meteen in doemscenario's zoals wat als mijn buik over 4 of bv 6 weken nog steeds zo plat is? Maak me meteen een beetje zorgen. Alleen mijn borsten en dijen en billen zijn flink toegenomen plus een flinke onderkin zag ik zondag op de foto vanaf de zijkant :'-( dus overal kom ik aan behalve bij mijn buik. Raar hè.... Liefs Zoë</p>

Niet druk om maken hoor. Bij mij begon je pas bij 20 weken heel licht een buikje te zien, en echt zwanger leek ik pas met 30 weken. Daarvoor zagen de meeste mensen het niet. 
Zolang de controles bij de vk goed gaan, is er niks aan de hand! 

Ik heb pas met 17 weken mijn zwangerschap aangekondigd. Toen zag je ook nog niet veel bij mij (1.60m en maat36). Uiteindelijk toch echt wel een buik gekregen en een gezond (klein) baby’tje op de wereld gezet. Niet druk over maken, iedere buik groeit anders ?

Vanaf een week of 20 ga je het vaak pas goed zien idd. Ligt ook heel erg aan je bouw. 
Bij mijn eerste zwangerschap zag je het ook pas rond de 20 weken. Nu 13 weken zwanger van ons tweede  kindje en ik ga het nu al zien.. het gaat nu veel sneller. 
Dus maak je er maar niet te druk om. De laatste weken van je zwangerschap groei je waarschijnlijk hard genoeg ;) 

Hier het zelfde hoor!
Mensen die me goed kende zagen het, voor anderen was t af en toe meer alsof ik iets te veel had gegeten maar meer niet..
Je buik komt echt wel, het is alleen maar makkelijker zonder buikje, hoe graag je het ook trots wil showen!

Ohh bij mij was ie ook nog slecht zichtbaar hoor, heel normaal. Iedereen toont ook anders, als de vk het goed vindt, zit t goed. Plus: lekker toch. Je wordt vast nog wel rond. Ik zag er vanaf ongeveer 23 weken echt wel zwanger uit (normaal maat 36), maar sommigen zijn al rond bij 10 weken en anderen pas bij 35 weken. Allemaal prima.

Dit is volkomen normaal hoor, geen zorgen om maken! Ik was met 17 weken twee kilo aangekomen maar van een buikje was nog niets te zien. Inmiddels 23 weken en nu begint het er pas een beetje op te lijken. Geniet er nog maar even van dat je kleren nog goed zitten en mooi staan :)

Terug
Bovenaan