Heel normaal! Bij mijn vorige zwangerschap kon je pas met 18 weken zien dat het een buikje was van zwangerschap, en niet van te veel eten. Voor die tijd wisten heel veel mensen het eigenlijk niet eens, tenzij ik echt een heel strak shirt aan had. Ik heb nog heel lang een bescheiden buikje gehad. Toen ik met 32 weken vroegtijdig al verlof had (contract liep af en werd niet verlengd toentertijd, waardoor ik eerder met verlof kon gaan), tóén ging mijn buik pas echt groeien. Uiteindelijk ben ik met 38 weken bevallen, maar die laatste 6 weken leek het alsof mijn buik zich al die tijd had ingehouden en toen ineens besloot om naar buiten te komen. Ik droeg ruim voor die tijd wel al zwangerschapskleding, maar meer omdat mijn gewone kleding niet echt lekker meer zat.
Let maar op, over een paar weken begint die buik waarschijnlijk een beetje te komen, en dan kan het nog zijn dat het niet mega veel wordt. Zolang je kindje qua groei op schema zit en de verloskundige zich geen zorgen maakt, is er niks aan de hand 😉