We hebbe 16 jaar gevochten voor onze relatie, sinds vorig jaar mei onze eerste dochtertje geboren. We hebben een hele moeilijke start gehad. Inmiddels zijn we 8 maanden verder maar wat heeft de zwangerschap en moeder zijn mij veranderd. Ik wil gewoon kei hard weg lopen en niet meer terug komen. Elke dag is een gevecht met mij dochtertje qua flesje geven in slaap brengen of wat dan ook. Mij man… ik hou heel veel van hem maar we kunnen niet meer door 1 deur. Althans ik niet meer. Kan hem niet meer luchten of zien terwijl hij zo zijn best doet. Het ligt ook aan mij want ik ben meeste momenten niet te genieten. Waarom…. omdat het voor mij voelt net of ik elke dag moet vechten voor alles. Het lijkt net of ik geen mama of vrouw voor mij man wil meer zijn. Over zijn vaderschap heb ik echt niks te zeggen want hij doet het geweldig. We hebben vaak zat gepraat uiteindelijk loopt het op ruzie uit. Ik heb al vaker gezegd ik ben niet meer gelukkig en ik wil scheiden. Ook dat ik heel vaak aan de bevalling terug denk. Heb een makkelijke en te snelle bevalling gehad. Ook als mij dochtertje begint te huilen of moeilijk gaat doen want ze is echt een pittige dametje krijg ik hartkloppingen van. Vanaf haar geboorte had ze heel veel last van haar darmen etc. Maar als ik een glimlachje van ze krijg dan smelt ik en voel ik me zo schuldig het breekt mij hart in duizenden stukken. Elke avond als ik haar in bedje doe en slaapt blijf ik nog een tijdje langs de bed zitten te huilen. Ben ik wel een goeie moeder, verdiend zei mij wel, doe ik het wel goed? Dat is dan wat ik me afvraag. Ik weet het allemaal niet meer. Ben op zo moe van alles.<br />