16 maanden slaapt super onrustig, huilt veel

Hier is het wel herkenbaar bij onze dochter van 15 mnd...helaas ook merkbaar overdag nu. Hangerig, en jengelig om alles. Niks is goed, wil niet zitten niet staan niet lopen. Wilt niet fatsoenlijk eten. Wel CONSTANT drinken. En met naar bed gaan vertikt ze het ok te gaan slapen, gelukkig daarbij dan nog geen huilen, wel snachts en als ze wakker word soms. Ik vermoed dus dat tandje 13 en 14 onderweg zijn maar als ik dat wil controleren loop ik het risico om een vinger kwijt te raken ? dus manlief heeft vandaag Dentinox gehaald (dit is de eerste x dat het zoooo heftig is) en dan hoop ik dat ik een update kan geven met verbetering, gezien we allen rond de zelfde leeftijd problemen hebben ?
 
Moedervaneenboefje ik denk dat de manier afwachten is..
Onze dochter heeft ook periodes dat ze huilend wakker wordt, dan met name in de middag.
Dit duurt even en een paar weken later wordt ze weer brabbelend wakker.

We zitten nu weer in de periode om 5 uur sochtends wakker en niet meer gaan slapen. Maakt niet uit hoe laat ze naar bed gaat.
Ik hou me voor dat het aan de sprong ligt en dat het over 2 weken weer over is. FML hahaha.

Die kiezen en meerdere tanden die doorkomen is ook een hel hoor. Kan goed zijn dat ze wakker worden en dat voelen en daardoor beginnen te huilen.
Toen ik zelf nog geen kind had dacht ik bij moeders die zeiden, ja hij/zij krijgt tanden echt, ohh daar heb je er weer eentje.
Nu maak ik het zelf mee whaha.
 
Hier kreeg ze pas met 14 maanden haar eerste tand. En nu komt er van alles na elkaar. Dat helpt ook echt niet nee... 
Meestal duren periodes als deze inderdaad een paar weekjes. Maar inmiddels al 2 maanden, wat het steeds minder makkelijk maakt. Poeh. Maar we komen er wel doorheen.
 
Dan zal alles ook wel tegelijk kunnen komen.

Ik dacht vanmorgen een paar puntjes/bobbeltjes te voelen waar de eerste kiesjes komen. Zou ook wel een paar dingen kunnen verklaren.

Ze heeft ook 'maar' 8 tanden momenteel waarvan 2 net door.
Vanmorgen was het 530, is weer een halfuur later haha.
Vind dat zo moeilijk want ze heeft alleen maar zichzelf ermee. 2 slaapjes doet ze eigenlijk niet meer, ook al is ze heel moe.
Maar goed het 'probleem' van kdv vandaag whaha.
 
Hier nu ook drama sinds aantal dagen met slapen. Ze is 16 maanden. Savonds lang huilen en ga ik aantal keren terug om te troosten. Uiteindelijk gaat ze dan slapen en slaapt ze tot de volgende ochtend. Overdag nu sinds 3 dagen een ramp. Ze gaat gewoon niet slapen, maar spelen in bed. Ze doet nog maar 1 slaapje en laat haar nu zo'n 2 uur haar gang gaan in bed. Dan haal ik haar eruit en gaat ze dus pas savonds naar bed. Ik weet dat het een fase is, maar hopelijk gaat het snel weer beter. Moet haar nu smiddags veel afleiden en leuke dingen gaan doen om het nog gezellig te houden, want eigenlijk is ze doodmoe en chagrijnig. 
 
Ja, hier ook pas 3 tandjes en nu 13 maanden. 
De laatste week ook weer erg drama. Hier vooral in de nacht, afgelopen nacht zijn we ruim 2 uur bezig geweest voordat hij weer sliep ?
Hij was gewoon wakker en weigerde zijn bedje. Uiteindelijk, na nog een flesje, toch gaan slapen.
 
Hopelijk gaat deze fase snel over. Hier nu ook al zeker 4 weken regelmatig drama ‘s nachts. En komende week is mijn man ook nog weg voor werk, dus zie er wel een beetje tegenop ?
 
Terug
Bovenaan