16 weken zwanger en gewoon te moe

Dan ligt het niet helemaal aan mij
Ik ben ook super moe steeds en zeker als ik smorgens al op tijd moet beginnen op het werk 
Het is jammer dat de misselijkheid ook heel erg blijft hangen 
Savonds ligt ik om negen uur half tien al in bed en min mannetje heeft hier gelukkig respect voor 
En seks hebben nog maar 1x in de week nog best vaak al zeg ik het zelf 
Maar fijn om te lezen dat ik niet de enige ben 
Bedankt!
 
Ik ben ook lang moe geweest, maar voel me nu( in week 18) eindelijk wat energieker. Ik heb afgelopen weken als ik om 7 uur op stond steeds rond 13 een middag dutje gedaan als ik thuis was, en anders sliep ik in de nacht elke keer zo'n 10/11 uur wat voor mij echt super langs is. Hoop dat jij je ook binnen kort wat beter gaat voelen! 
En idd je vriend moet een beetje rekening met je houden. Ik probeer zelf wel de momenten DAT ik energie heb ook aan hem te denken, soms moet ik even zin maken. Maar ik ben zelf ook af en toe best wel saggo dus hij verdient ook wel eens iets;-)
 
Ik ben ook lang moe geweest, maar voel me nu( in week 18) eindelijk wat energieker. Ik heb afgelopen weken als ik om 7 uur op stond steeds rond 13 een middag dutje gedaan als ik thuis was, en anders sliep ik in de nacht elke keer zo'n 10/11 uur wat voor mij echt super langs is. Hoop dat jij je ook binnen kort wat beter gaat voelen! 
En idd je vriend moet een beetje rekening met je houden. Ik probeer zelf wel de momenten DAT ik energie heb ook aan hem te denken, soms moet ik even zin maken. Maar ik ben zelf ook af en toe best wel saggo dus hij verdient ook wel eens iets;-)
 
Ik ben ook lang moe geweest, maar voel me nu( in week 18) eindelijk wat energieker. Ik heb afgelopen weken als ik om 7 uur op stond steeds rond 13 een middag dutje gedaan als ik thuis was, en anders sliep ik in de nacht elke keer zo'n 10/11 uur wat voor mij echt super langs is. Hoop dat jij je ook binnen kort wat beter gaat voelen! 
En idd je vriend moet een beetje rekening met je houden. Ik probeer zelf wel de momenten DAT ik energie heb ook aan hem te denken 
 
Je man klinkt alles behalve liefdevol. Boos, omdat jij even geen seks wil? Wat een pareltje heb je aan de haak geslagen :( Hij zou je nu moeten steunen en het grootste deel van de dingen op zich moeten nemen, zodat jij kan rusten ipv zijn eigen zinnen door te drukken. 
Ik kan echt verdrietig worden van zo'n bericht. Waarom aan kinderen beginnen met met een man die alleen denkt aan zijn eigen belang?
 
Terug
Bovenaan