16 weken zwanger, placenta voorkant, baby voelen?

Ik heb ook twee keer de placenta voor gehad, bij mijn zoontje voelde ik hem voor het eerst met 17 weken, deze keer voelde ik vanaf 14 weken al dingen waarvan ik dacht: dat is waarschijnlijk de baby, maar helemaal zeker weten deed ik het niet. Vanaf 17 weken is het echt onmiskenbaar de baby (en deze is een stuk drukker dan mijn zoontje was destijds, of ik ben veel gevoeliger geworden).
 
Ik had ook de placenta aan de voorkant liggen. Met 17 weken voelde ik ‘vlindertjes’ onder mn navel. Met 19 weken voelde ik het écht duidelijk.
Het hoeft dus echt niets te zeggen, de placenta aan de voorkant.
En het kan dus heeel goed dat je je kindje voelde ?
 
Hier ook placenta ad voorkant, ik heb de eerste bewegingen voorzichtig gevoeld vanaf 14 weken. Tussen 16-20 wisselende manier wel / minder goed gevoeld. Na 21-22 weken duidelijk gevoel van schopjes en duwtjes. Vooral aan de zijkanten en laag onderin en helemaal bovenin. Dus eigenlijk om de placenta heen.

Latere weken ook de hikjes gaan herkennen? ben inmiddels 38 weken en nu voelt het ook weer anders (schuivende draaiende bewegingen duwtje van handjes en voetjes op vaste plekken). Het is ons eerste kindje trouwens ?
 
Terug
Bovenaan