16 weken zwanger

<p>Hoe voelde jullie je bij 16 weken zwangerschap? Ziek of goed? En met kwalen? </p><p>Me buik staat wel wat uit maar ik ben vrij kwaalloos. Gelukkig mag ik maandag naar de verloskundige zodat we even naar het hartje kunnen luisteren! Woensdag ook een geslachtsbepaling echo, ik kan echt niet wachten! </p><p>Buiten dat om voel ik nog niks dus soms geloof ik nog steeds niet dat er een kleintje in mijn buik zit ?</p>

Ik ben vandaag 16 weken. Heb helaas wel wat kwaaltjes gehad maar die zijn nu een stuk minder. Misselijkheid was het allerergst en dat is nu weg waardoor ik dan ging twijfelen. Geniet er van dat je geen kwaaltjes heb hoor? maar begrijp je heel goed dat als je niks voelt je dan ff twijfelt. 

Oh geniet ervan dat je juist geen kwaaltjes hebt! Eerst was ik echt beroerd en nu met 15 weken zit ik al thuis door bekken problemen 
Wij hebben 23 april de geslachts bepaling ben ook erg benieuwd!

Ja daar ben ik ook wel heel erg blij mee! Alleen het voelt niet echt alsof je zwanger bent haha, iedere echo of afspraak om naar het hartje te luisteren is weer een bevestiging 

Heel herkenbaar. Ik ben vandaag 17 weken. Je ziet niet dst ik zwanger ben, ik voel me niet zwanger, heb al 17 wekend gewoon hetzelfde leven als voorheen. Geen kwaaltje gehad. Dus ik snap precies wat je bedoelt. Ondanks dat ik vorige week donderdag het hartje heb gehoord ben ik nu alweer onzeker. 

[quote quote=10190524]Heel herkenbaar. Ik ben vandaag 17 weken. Je ziet niet dst ik zwanger ben, ik voel me niet zwanger, heb al 17 wekend gewoon hetzelfde leven als voorheen. Geen kwaaltje gehad. Dus ik snap precies wat je bedoelt. Ondanks dat ik vorige week donderdag het hartje heb gehoord ben ik nu alweer onzeker.[/quote]
Bedankt allemaal!

nou dan begrijp je precies wat ik bedoel. Zo voel ik me ook, ik heb zelfs soms dat ik als ik wakker word wat paniekerig ben omdat ik me onzeker voel. Het is echt ontzettend vervelend om totaal niks te voelen en je niet anders te voelen. Begrijp me niet verkeerd ik ben zeker dankbaar dat ik geen kwaaltjes heb, maar dit is ook behoorlijk vervelend! Ik kan inderdaad niet wachten tot ik het ga voelen! 

ik ben bijna 15 weken, maar heb eigenlijk ook geen last van kwaaltjes. Een klein buikje heb ik nu.
En inderdaad wat je zegt, als ik naar de  verloskundige mag dan, denk ik weer ow ja ik ben zwanger.
Ik vind het nog steeds een aparte gewaarwording.
succes met je zwangerschap.

Terug
Bovenaan