16 weken zwanger

Ik ben morgen 16 weken zwanger, ondanks dat ik wel wat kwaaltjes heb gehad, misselijk de eerste 12 weken en moe, ( nog steeds wel) leef ik ook van echo tot echo, en ben elke keer weer opgelucht dat ik een kleine bewegende baby zie! 
Afgelopen zaterdag hebben wij de geslachtsbepaling gehad en wij krijgen een kleine meid! Helemaal blij, en vooral zag het er allemaal heel goed uit! 
Nu maar hopen dat ik haar snel voel, want dan heb je idd daar een bevestiging aan! Mijn placenta ligt gunstig zeiden ze, dus ben benieuwd! 
Ik ben benieuwd of jullie een jongen of een meisje verwachten! :)

Zo herkenbaar dat niet zwanger voelen ook onzekerheid met zich mee brengt. Ik kijk steeds uit naar de volgende afspraak. En naar dat ik het kindje ga voelen, geen idee wat ik moet voelen ook. Soms denk ik ‘hee is dit het’ maar voor hetzelfde geldt zijn het gewoon mijn darmen ;) Wat is zwanger zijn naast zo mooi ook zo spannend!! 

Ik ben nu 29.4 weken zwanger en pas echt in week 27 last van mijn rug gekregen, loop nu bij fysio! Verder op giga jeuk na, wat ook al minder is geworden, geen zwangerschapsklachten gehad! Het is dat ik vrij vroeg een buik kreeg waardoor mensen zagen dat ik zwanger ben maar verder stralend! Mij hoor je niet klagen :) ! Geniet ervan! 

Terug
Bovenaan