!

EINDELIJK!!!!!

Na een vermoeiende zwangerschap is dan eindelijk onze kanjer van een zoon geboren!!!
Hij is op 15 maart via een geplande keizersnee ter wereld gekomen en heet Elijah Nathan. Hij was 4540 gram en 55 cm.

Ben inmiddels weer thuis, na vijf dagen in het ziekenhuis en kan fysiek al weer redelijk wat, maar mijn hormonen zijn nog steeds niet helemaal de ouwe.

Nog meer mensen die daar last van hebben? Heb af en toe zo ´n enorme dip dat ik bijna bang ben dat ik er nooit meer uitkom! En ik moest onwijs aan mijn baby wennen, in het begin vond ik hem helemaal niet leuk!!

Zijn er meer vrouwen die hier last van hebben of hebben gehad? Het gaat inmiddels wel weer een stuk beter, maar als het weer eens zover is zie ik het vaak niet meer zitten!

Gaat het echt over? (dat zegt mijn moeder namelijk)

oke, ga stoppen! Veel plezier met jullie babies!!
 
Hoi Charlotte,

Gefeliciteerd met je zoontje. Je bent echt niet de enige hoor die last heeft van de hormonen. Dat hoort er allemaal bij, alleen vertellen ze je dat niet vantevoren. Ik vond de eerste 2 maanden nadat mijn zoontje geboren was ook erg moeilijk en heb ook menig traan gelaten. Het was erg wennen en hij huilde veel (moest ook aan de wereld wennen). Ook had ik veel last van mijn hormonen en nu nog steeds, na ruim 4 maanden. Ik kan nog zo in huilen uitbarsten. Maar inmiddels zijn we helemaal aan elkaar gewend en is hij het liefste vrolijkste jongetje van de hele wereld. Het wordt nu steeds leuker en makkelijker.

Ik hoop dat je je snel weer een beetje beter voelt, kop op he!

groetjes Annet
 
Hoihoi,
ook hier razen de hormonen nog door mijn lichaam hoor,mijn dochtertje is nu 15 weken,de tranen zitten nog wel hoog,maar ik heb wel het gevoel dat het nu iets de goeie kant opgaat,ontzwangeren staat 9 maanden voor,dus je hebt nog wel ff de tijd!
Flinke beer trouwens,9 pond ;-)
Groetjes
 
hoi
ik moest er ook heel erg aan wennen en het feit dat ik een huilbaby kreeg en het alleen moest doen werkte niet mee.
maar we zijn nu 4 mnd verder en de zon komt weer wat meer op. hou je taai je komt er wel.
 
Zat een tijdje te twijfelen om dit als onderwerp op het bevaalen forum te zetten maar dan maar hier. Ik vond er nl niets aan aan de kraamtijd niet maar ook tot een maand of 4 niet. ik had heel veel(4 liter) bloed verloren waardoor ik niet goed in mijn vel zat, tel daar het hormonen verhaal bij...
Hier wil je denk ik niets vanweten als je zwanger bent maar het is niet altijd leuk als je net bevallen bent. Er gebeurt zoveel dat je het amper kunt bij houden. Niet dat het alleen maar ellende was hoor het was heus ook leuk maar was blij toen we een maand of 4 verder waren. Toen werd het weer een beetje normaal. Nu wordt het alleen maar leuker. Groetjes Ella
 
Terug
Bovenaan