17 aug nod wie nog meer???

Hoi Bianca,
Op naar de volgende ronde laat de moed niet zakken! Bij mij is er nog steeds niks.....
Liefs Debra

Hoi Bianca,

Balen zeg! Bij mij zijn de duivels er nog (steeds) niet, maar als ze komen gaan we gewoon gezellig samen naar ronde 2, oke?

Liefs Pien

Hi meiden,

hoe gaat het bij jullie ???
Hopelijk nog steeds geen nod???

groetjes bianca

Hoihoi,

Nog niks te bekennen hiero. Ik ben onderhand behoorlijk zenuwachtig geworden en kon het niet meer houden dus ben net naar de apotheek gefietst voor een test (mijn eerste!!!).
Vanavond, als mijn man thuis is, gaan we hem doen. Aargh, ik hou het niet meer...

Duimen julie voor me????

Liefs  Pien

Hoi!

vandaag is mijn NOD en nog niets te bespeuren. Spannend! Ik ben al een test gaan halen maar ik durf niet goed te testen. Vorige keer ben ik 2 dagen te vroeg ongi geworden, iets wat nog nooit is voorgevallen zolang ik m'n regels al heb. En toen ineens, boem! En nu zit ik precies wat in de knoop. Ik voel allerlei dingen in m'n lichaam, ongi of zwanger, ik weet het allemaal niet meer. Ook de lengte van m'n cyclus is nu wat in de knoop en ik weet het allemaal niet meer. M'n lichaam is precies een spelletje aan het spelen. Ik voel wel allerlei dingen zoals steken in m'n onderbuik, ik moet precies vaker gaan plassen, ...  Om zeker te zijn zou ik gewoon moeten testen maar toch houdt iets me tegen ...
En hoe gaat het bij de anderen?
Veel liefs!
Alysse

Ben ook een beetje onzeker, wat als ik mezelf weer voor de gek hou? heb al 3 dagen heel klein beetje bruinverlies. nu dag 29 en bij mij varieert het tussen de 25 en 33 dagen. Dus weet nog niet zo goed of ik al  ga testen. Ik ben wel super misselijk, maar misschien ook gewoon ziek. Sterkte   en laat effe weten wat je doet, goed?

x kriebels

Hey kriebels!
Ik ga vandaag nog niet testen, iets zegt mij om tot morgen te wachten. Als ik morgen nog ni ongi ben, ga ik zeker een test doen. Duimen maar! Hoe zit het bij jou? En de anderen?
Bisous
Alysse

Terug
Bovenaan