17 januari: hoe laat spreken we af?

A

Anoniem

Guest
Hoi dames,

het komt al dichterbij de 17e, dus ik vroeg mij af: hoe laat spreken we eigenlijk af?

Groetjes van Sonja

Hoi Sonja,

dat vroeg ik me dus ook al af, zullen wij dan maar vast beginnen en de rest die is het er maar gewoon mee eens!
Ik zat te denken aan 10 uur of half 11? Het is voor ons een uurtje rijden, maar dat moet allemaal lukken!

Dames laat maar weten of jullie het hier mee eens zijn??? En volgens mij had Mariska toendertijd zo'n mooi programma waar jeje mee kon aanmelden en dan een herinnering kreeg....weet de naam dus niet meer!

Groetjes
Angelique

Ben ook wel voor een uurtje of 10 dan is levi nog lekker levendig en kan hij zich lekker uitleven.

groetjes chimene

hoi,

rond 10 uur zou ons ook goed uitkomen. Dan hebben we nog lekker de tijd voordat Sarah echt heel moe wordt...als dat al gebeurt met al de kids erbij en al het leuks wat er te doen is.

groetjes Tamar

O meiden ik kan me voorstellen dat jullie er allemaal reuze zin in hebben. Baal dan ook als een stekker  dat wij er niet bij kunnen zijn (dan moet ik nu al gaan lopenof zo hihi)
 maak er een topdag van meiden

liefs
Achnita

Hoi hoi,

Dit stond in het mailtje van Maris toen we het bespraken.

Hoi allemaal,

We zijn er helemaal uit. De winnaar is 17 januari 2009! We spreken af om 10.30 uur. Ik neem contact op met Monkeytown om eventueel een tafel te reserveren.
Uiteraard hou ik jullie op het forum op de hoogte van alles.

groetjes Mariska en Feline

X Saskia
mv Rik 18 mnd

Wij hebben er zin in!! En 10.30 is perfect voor ons. Want wij moeten al best vroeg weg dan.

leuk, wij hebben er zin in.
En half 11 is prima. Het is voor ons een uurtje rijden dus dan hoeven we
niet al te vroeg weg.

Gezellig om jullie allemaal eens in het echt te zien.

groetjes Jiska en Mick

Terug
Bovenaan