17 januari: hoe laat spreken we af?

Hoi Allemaal,

Was een midweekje weg, dus kon niet reageren... Maar we hebben dus om 10.30 afgesproken. Kan natuurlijk ook vanaf 10 uur regelen bij Monkeytown, zodat we niet hoeven te wachten!
Ik zal via datumprikker nog een berichtje sturen en voor degene die zich niet hebben opgegeven, jullie mogen natuurlijk alsnog mee! Wel even melden bij mij, want dan kan ik zorgen dat monkeytown genoeg stoelen heeft! Hier op het forum houden we de topic gewoon hoog!

groetjes Maris

Hoi meiden,

10.30 uur is wat mij betreft prima. Hoe laat gaat iedereen weer weg. Ik denk dat wij uiterlijk 12.00 uur weer gaan. Maaike gaat meestal dan al weer slapen vandaar.

Mariska,

lijkt me een uitstekend plan om vanaf 10.00 uur af te spreken is anders vervelend als je er onverwacht wat te vroeg bent.

Groetjes
Inge

Hoi Mariska,
volgens mij had ik toendertijd via de datumplanner doorgegeven dat wij de 17e niet kunnen maar we gaan dus wel mee: mijn vriend en Daniëlle en ik natuurlijk.
Lijkt mij ook een goed plan om vanaf 10:00u te doen.
Wat betreft het weggaan, ik heb echt geen idee, hangt er vanaf hoe Daniëlle het vindt, als e lekker aan t spelen is blijven we en als ze moe wordt, gaan we!

groetjes van Sonja en tot de 17e!

Hoi Sonja,

Je had al gezegd dat je wel mee ging hoor! Het had alleen niet je voorkeur dacht ik.
Ik ga proberen om morgen (anders zondag) even een berichtje te sturen naar monkeytown en naar iedereen via datumprikker en hier op het forum.

groetjes Maris

Terug
Bovenaan