17 weken en concert (happy hardcore)

<p>ik ben nu circa 9 weken zwanger. In februari heb ik een concert gepland staan van mental theo en charly lownoise in de ziggo. Dan ben ik ongeveer 17 weken.</p><p>op internet lees ik verschillende geluiden of het wel of geen schade toebrengt aan de baby. Ik ga het nog aan mn verloskundige vragen, maar ben benieuwd naar jullie ervaring hiermee.</p><p>(uiteraard ga ik niet vooraan direct naast een geluidsbox staan)</p>

Als ik de apps volg van de zwangerschap komt het gehoor pas later.. ik ben met 12 weken naar tomorrowland geweest. Wel vermoeiend hoor maar prima te doen. Gewoon een beetje op jezelf letten en inderdaad er zijn genoeg plekken waar het geluid minder hard staat ? en by the way ik hoor ooit mijn maag/darmen en denk dan ook wel eens wat een tering herrie moet dat voor die ukkiepuk zijn daarbinnen ?

Ik weet alleen met mijn werk dat ik niet in geluid mag staan hoger dan 80 decibel. Zo een concert is wel wat harder dan 80 decibel. Ik zou het even overleggen met je vk. Volgens mij begint je baby bij week 16 al een beetje te horen.

Ach als t een keertje is en je niet vooraan gaat staan.. ik ben naar meerdere festivals geweest, voor t laatst met 30 wk zwangerschap en mn meissie heeft geen gehoorproblemen. Ik stond ook niet vooraan in de herrie ofzo. Als je niet ieder weekend in de herrie staat lijkt het me geen punt. Bij twijfel even overleggen met je vk!

Dank jullie wel dames! Fijn om jullie ervaringen te horen. Ik ga het inderdaad even overleggen met de vk. mijn schoonzus ging, toen zij zwanger was, juist met der buik naast een kart e.d. Staan, zodat de baby alvast kon wennen aan het geluid. Nu, 2 gezonde kids zonder gehoorproblemen die in hun baby tijd ook lekker hebben kunnen slapen op het circuit.ben benieuwd wat mijn vk ervan vind. Wil natuurlijk niet het risico lopen. ;)

Nou...dit weekend is het zo ver...
M'n man ziet het totaal niet zitten dat ik ga. Maakt zich erg druk over het geluid (en misschien ook over de drukte) volgens m'n verloskundige kan het nog geen kwaad, zolang ik maar niet bij de boxen ga staan.
Vind best lastig dat m'n man (die zelf trouwens ook mee zal gaan) het niet fijn vind dat ik/we gaan ivm de zwangerschap...

Terug
Bovenaan