17 weken en concert (happy hardcore)

Jeetje wat jammer dat je man zo reageert. Waar is hij bang voor? Dat de baby last heeft van het geluid?
Ik heb nog genoeg rock concertjes op de planning en de laatste zelf 3 weken voor uitgerekende datum. De kleine krijgt alvast wat muziekeducatie voor geboorte. 
Vind het ook echt anders nu gaan of in laatste maand naar een hardcore feest gaan. Je hebt alles gecheckt en krijgt groen licht gewoon met je mopperende man meegaan. ?

Ik ben ook op verschillende festivals geweest rond de 20-25 weken.
Met 31 weken nog een nummertje mee "gehakt" op de bruiloft van een vriendi en vriend en met 34 weken nog voorzichtig gedanst op ons dorpsfeest.
Ik zit nu met een kerngezonde goedhorende zoon van 14 weken op schoot (of hij die oortjes ook goed gaat gebruiken dat is natuurlijk nog maar de vraag?)

Dus ik zeg zolang het goed voelt, gewoon lekker gaan!! Veel plezier!!?

Ja hij is bang voor het geluid. Hij denkt dat dat veel te hard is voor de kleine omdat we zelf ook meestal graag oordoppen indoen op zo'n feest. En misschien is hij bang dat ik een stomp of duw krijg...
Maar volgens mij wordt het geluid nog wel gedempt en ik zou inderdaad niet gaan als ik geen groen licht had van de verloskundige. Maargoed, het is ook niet zo dat ik ieder weekend sta te hakken ;)
Oja en hij zei: je maakt er toch geen schuddebaby van hè? (oftewel ik mag niet de hele avond lopen hakken...maargoed denk dat ik daar toch geen energie voor heb ;) )
Vanmiddag het nog maar eens met hem er over hebben. Vind het heel anders als ik nooit rekening zou houden met mijn zwangerschap...of heel ongezond leef enzo.

Wat leuk Bloempjebloempje! Ik kijk er al weken naar uit! (behalve dan met zo'n overbezorgde zeur...) Deels is het denk ik ook omdat we nog nooit in de Ziggo Dome zijn geweest...

En hoe was het SaniVdG?
Heb op instagram toffe filmpjes voorbij zien komen?
Lekker kunnen dansen en genieten? En de baby nachts in bed lekker aan het dansen? Of viel dat mee? Dat deed onze kleine namelijk wel als ik had gedanst en nachts dacht hij; en nu is t mijn beurt.?

Terug
Bovenaan