17 weken zwanger en 5 kilo afgevallen

Hee Suno,

Ik ben nu 19,5 week en ook nog niet aangekomen. Ik ben ook niet misselijk geweest en eerst een kilo of 3, 4 afgevallen.
Bij de eerste viel ik meer af, kilo of 5, 6 en toen was ik ook heel erg misselijk. Dus dat had er wel mee te maken.
Ik maak me er nu geen zorgen om, wat je zegt, wat er niet aan komt hoeft er ook niet af en ik moet zeggend at ik af en toe wel een extra chipje en chocolaatje pak hoor!
Bij de eerste ben ik in totaal 14 kilo aangekomen, maar na de bevalling en borstvoeding woog ik 4 kilo minder dan voordat ik zwanger werd.

succes!

ps. dat is zo gebleven ook tot aan mijn tweede zwangerschap nu, dus daarw as ik helemaal blij mee ;-)

quote: KateNY reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('28-02-2009 21:46:23'));

Hee Suno,

Ik ben nu 19,5 week en ook nog niet aangekomen. Ik ben ook niet misselijk geweest en eerst een kilo of 3, 4 afgevallen.
Bij de eerste viel ik meer af, kilo of 5, 6 en toen was ik ook heel erg misselijk. Dus dat had er wel mee te maken.
Ik maak me er nu geen zorgen om, wat je zegt, wat er niet aan komt hoeft er ook niet af en ik moet zeggend at ik af en toe wel een extra chipje en chocolaatje pak hoor!
Bij de eerste ben ik in totaal 14 kilo aangekomen, maar na de bevalling en borstvoeding woog ik 4 kilo minder dan voordat ik zwanger werd.

succes!

Heej!

Ik ben in totaal 9 ons aangekomen en ben morgen 29 weken zwanger.
In eerste instantie was ik 3kg afgevallen, terwijl ik niet ziek ben geweest van de zwangerschap en me eigen helemaal vol freet hihi..
Maar ik ben wat gezet, 76kg startgewicht, dus het kindje eet eerst mijn reserves op en nu begin ik langzaam aan iets aan te komen.
Zolang het kindje goed groeit, hoef je je geen zorgen te maken vertelde de vk me!
Geniet van je zwangerschap verder!

Groetjes Maaike

Hoi hoi, ik zit nu ook op de 17 weken, en mijn broeken zakken af!!! Ik ben niet veel afgevallen in gewicht, maar mijn baarmoeder is duidelijk aanwezig, dus daar zit wel al wat gewicht in! Ik ben nu zo'n 2 tot 3 kilo afgevallen, maar ook voor mij geld dat dit niet door misselijkheid komt! Ik heb gewoon wat minder trek.
Ik ben wel misselijk geweest, heel erg zelfs, maar juist als ik dan een crackertje kaas of een boterham nam, werd dat minder, dus zou je denken dat ik van misselijkheid aagekomen zou zijn.
Mijn vk gaf mij zelfs een compliment dat ik afgevallen was, ik had een start gewicht van 93 kilo bij 1m65, dus dan is het blijkbaar beter om af te vallen...
groetjes
Sas

Hallo !

Niet druk om maken hoor !
Ik was aan het einde van de zwangerschap van mijn oudste maar liefst 17 kilo afgevallen.
Mijn zoon werd geboren na 43 weken en 3 dagen....en woog 9 pond.
Toen ik bevallen was was ik 25 kilo lichter dan voor ik zwanger was.
Nu woog ik altijd al rond de 80 kilo,dus voor mij was het niet zo erg !

Nu ben ik 16 weken zwanger en ben 3 kilo afgevallen,terwijl een schoonzusje van mij  15 kilo aangekomen was met 16 weken,wat een verschil he !

Groetjes,
Sandra

Hoi

Bij de eerste ben ik maar 5 kilo aangekomen en in eerste week na de bevalling 15 kilo afgevallen dus woog minder dan voor ik zwanger was. moet wel zeggen dat ik zwaar ben van mijzelf met start gewicht voor zwangerschap 95.

Nu ben ik 29 weken zwanger van de tweede en was 2,5 kilo aangekomen ook startgewicht 95 en ben al weer 1,5 kilo kwijt.

Maar mijn buik groeit goed voel de kleine goed bewegen.
maak me wel klein beetje druk,

Groetjes Jenny

Hoi afvallers ;-)

Ik zou me niet teveel druk maken om je gewicht, de baby neemt toch wel wat deze nodig heeft!
Ik weet niet of jullie weleens naar de serie House kijken, met die onwijs sarcastische dokter? Deze noemde een baby ook al eens een parasiet!
Ergens zal hij daar toch wel gelijk in hebben! Want jij kan je misschien door de gewichtsafname wat moe voelen, de baby groeit gewoon volgens "schema"... Als je echt bang bent dat de baby iets te kort komt, kan je altijd nog een vitamine preparaat slikken speciaal voor zwangere vrouwen en misschien eventueel een visolie tablet voor zwangere vrouwen.

Ik bekijk het in ieder geval van de zonnige kant, er is nog hoop voor de wat vollere vrouw die het maar niet lukt om gewoon af te vallen...

groetjes
Sas

Terug
Bovenaan