17 weken zwanger en een flinke buik

twee weken geleden liep ik te klagen dat je nog niets zag, heb wel enorme lasten van mn maag en darmen gehad, vooral slecht naar de wc kunnen en veel lucht in mn darmen hebben waardoor ik me soms een ballonnetje voelde.
Laatste week krijg ik ineens een buik, iedereen ziet het en zegt het, maar vraag me eigenlijk af... De kleine is nog maar een mini mensje, begint het nou echt bij iedereen met een buik met.. wat zal het zijn... maag of darmen???
Het is wel echt een buikje maar mn kindje zit nog laag... Iedereen zegt steeds, zozo je hebt een buikje, waarop ik antwoord, dat is mn maag...
(had trouwens geen buikje voor mn zwangerschap)

Hoi,

Ik ben nu 16 weken zwanger en mijn buikje begint ook al aardig te groeien.
We hebben al een dochtertje van 22 maanden en ze zeggen dat bij een 2de kindje je buik sneller groeit.
Maar het is logisch is dat je nu al ziet dat je zwanger bent..nog een paar weken en we zitten alweer op de helft van de zwangerschap.

xxx

hey,

ik heb het ook hoor! sinds een week ongeveer groeit het ontzettend hard! was vorige week op controle bleek dat de kleine opt moment 4!! weken voor ligt in de groei.. dus heb n buik van 20 weken.. (vorige week dan)
nou is mijn vorige zwangerschap nog niet zo lang geleden (8 maanden zeg maar..) dus dat zal ook wel meewerken.. maar toch.. k waggel ook al wat..
nog 23 weken te gaan! haha

liefs!

Heel normaal hoor! JE baarmoeder staat al halverwege je schaambeen en navel. Dus je darmen worden flink omhoog geduwd! En je hormonen zorgen ervoor dat de boel lekker uitrekt daar. Dus geniet maar van je buik,

ik ben nu voor de tweede keer zwanger en heb een buik ter dikte van zeker 23 weken (de vorige keer was ik dus pas met 20 weken zo dik als ik nu ben!)

Hier ook iemand met een buik.

maar ik weet bijna zeker dat het mijn darmen zijn. Vorige week met veel pijn naar het ziekenhuis. dacht dat er iets mis was na mijn vruchtwaterpunctie maar waarschijnlijk waren de darmen de oorzaak.
Had al bijna een week niet gepoept. Dus kreeg ik zware laxeermiddelen mee. Nou die werken ook niet echt geweldig. Ik zit helemaal vol. Ik eet van alles maar er komt niks uit. Af en toe een windje.

Maar ik heb dus ook een behoorlijk buikje al. Ik vind het wel leuk. Zien mensen tenminsten dat je zwanger bent. alleen de vraag "hoe lang ben je al" probeer ik te vermijden. Is zo stom als je 'net' zwanger bent en al zo'n buik.

was trouwens wel leuk in het ziekenhuis. zo'n buik en als ze de echo maken dan moeten ze helemaal onderaan zoeken, hahahahaha. De kleine is nu +/- 14 cm groot.

binnenkort is het weer tijd voor de leuke buikbanden !!!!

Erg toevallig allemaal, ik ben nu ook 17 weken en mijn vriend zei vanmorgen ook tegen me: "boh heb jij een enorme toeter gekregen en je bent bijna pas op de helft" , dus ik was even beledigd over de manier hoe hij het zei.... maar ja ik heb dus ook opeens een super buik, terwijl ik bij mijn dochter bijna geen buik had.
Zo zie je maar iedere zwangerschap verloopt anders. Kan niet meer wachten tot de 20 weken echo.

Groetjes

Hoi allemaal,

ik wordt bijna jaloers als ik alle berichten lees.
Ik ben net 16 weken zwanger en bij mij is nog bijna niets zichtbaar. Ik heb een piepkleine bolling onder mn navel. Ik pas nog in al mn broeken, het is bijna saai.

Ik hoop dat ik ook met een week of 2 een zichtbaar buikje zal hebben.

Succes allemaal!

hoi iedereen :)

Ik had precies hetzelfde! eerst een buik met gewoon opgeblazen darmen en ineens veranderde het langzaam in een zwanger buikje :) ik ben nu 18 weken en de baby zat eerst echt boven mijn schaambeen en is in (voor mijn gevoel) in een week naar boven gegaan!

ineens gaat het zo snel ! en mijn baby voel ik ook schoppen en bewegen sinds 3 dagen ook zo vreemd ineens.

vind het steeds leuker worden nu je het ziet en voelt :)

Terug
Bovenaan