17 weken zwanger en een flinke buik

Ja bij de eerste had ik al heel snel een buik. Ik kon het niet verbergen de eerste 3 maanden omdat het al zo goed zichtbaar was. Ik was ook gigantisch bij de eerste en 30 kilo aangekomen. Ik ben altijd heel erg slank geweest. Nu ben ik voor de 2de keer zwanger 5 maanden na de geboorte van de eerste en zou je denken dat je dan al heel snel weer een grote buik zou krijgen, maar dat valt bij mij enorm mee. Ik ben nu 18 weken zwanger en lang niet zo "groot" als bij mijn dochtertje.

Geniet lekker van je zwangerschap en wees lekker trots op je mooie buik.

Groetjes
Angie

bij mij begint het ook net een klein beetje te komen, mijn vriend zegt wel eens datie al dik is en mijn mammie maar die kennen me dan ook goed... verder ziet niemand het eigenlijk en als ik niets verteld zou hebben zouden ze het nog niet een door hebben :-( Wie weet veranderd het nog, lijkt me nou zo gaaf zo'n dikke toeter!

ben pas 13 weken (junimama) en bij mij is nog nada noppes te zien... een paar weken geleden kon ik mijn baarmoeder al voelen boven mijn schaambeen, maar dat zegt dus nog niks haha. Denk nu dat het nog wel een aantal weken gaat duren, helaas. Misschien dat ik wat meer buikspieren heb dan gemiddeld... geld dat ook voor jou almost mommy?
ben wel in twijfel wat ik mee moet op vakantie: ik ga weg met 15,5 weken en komt terug met 20 -wat voor zomerbroeken moet ik nu mee? De hele berg die ik van een vriendin heb gekregen zakken linea recta van mijn kont af ;), maar mijn eigen zal ik aan het einde toch ook wel niet meer passen...
Groetjes!!

Terug
Bovenaan