17 weken zwanger en nog geen buik

Lieve dames,
Bedankt voor al jullie lieve reacties. Dit doet me heel goed.
Soms heb je het even nodig dat andere tegen je zeggen dat iets "normaal" is in plaats van alle opmerkingen in je omgeving en vragende gezichten. Er zit niets anders op dan wachten tot de kleine een beetje naar voren groeit. In de buik gaat alles goed en voel ik sinds gister actief wat bewegen in me buik. Dus dat is al heel erg fijn. 
Nogmaals dank voor jullie lieve en ondersteunende woorden.
Groetjes Melanie

Ik zit in open 18 weken en het valt ook nog nauwelijks te zien. Ik ben sportief gebouwd en heb een gespierde buik. Hij staat bol maar meer dan dat is het niet. 
Mijn zus had hetzelfde, zelfs bij de tweede kwam de buik pas na 20 weken. Ik vin doet nog wel makkelijk, (bijna) al mijn kleren zitten nog goed en makkelijk. Alleen de heel getailleerde shirtjes iets minder. 

Ik had precies hetzelfde, 20 weken zwanger en je zag nog niks.. maar toen bij +- 23 is hij gaan groeien en nu inmiddels 31 weken zwanger en ben hem al beu hahaha. Ook dit verschilt p.p. zo erg; een vriendin van mij heeft heel de zwangerschap een heel beschaafd buikje gehad. Dus het komt echt goed en bij iedereen is het anders. Als het van binnen maar goed groeit dat is het belangrijkste. En ik dacht maar zo, Ik draag het kindje lekker dicht bij me hihi. En sommige mensen denken ook dat als  je zwanger bent je ook al meteen een dikke buik moet hebben maarja bij 17 weken heb je nou eenmaal geen baby in je buik van 40 cm haha ook dat moet groeien :) 

Ik had precies hetzelfde, 20 weken zwanger en je zag nog niks.. maar toen bij +- 23 is hij gaan groeien en nu inmiddels 31 weken zwanger en ben hem al beu hahaha. Ook dit verschilt p.p. zo erg; een vriendin van mij heeft heel de zwangerschap een heel beschaafd buikje gehad. Dus het komt echt goed en bij iedereen is het anders. Als het van binnen maar goed groeit dat is het belangrijkste. En ik dacht maar zo, Ik draag het kindje lekker dicht bij me hihi. En sommige mensen denken ook dat als  je zwanger bent je ook al meteen een dikke buik moet hebben maarja bij 17 weken heb je nou eenmaal geen baby in je buik van 40 cm haha ook dat moet groeien :) 

Terug
Bovenaan