17 wkn zwanger en nog steeds doodmoe

Owja..
Ik maak een weekplanning en daar probeer ik alle dingen verdeelt in te plannen dus niet alles op 1 dag. En regelmatig rusten helpt bij mij redelijk.
Bijv was vouwen en even zitten daarna strijken en een uurtje tv of computeren.
 
hallo

ik herken de vermoeidheid wel
ik ben nu van mn eerste kindje zwanger
en ben 26 weken,
maar ben ook nog zeker wel op dagen moe..
tja maar aan overgeven
en verder van genieten..
ik denk wel dat het bij sommigen de hele zw zal blijven
die vermoeidheid..

als je kindje zo energiek is,
dan voel je dat zeker aan je lichaam,
dus ik zie het eigenlijk wel als positief puntje..

mn kindje is lekker druk, dat vreet energie

als je moe bent,
beetje relaxen,
en gas terug nemen..
als je werkt...full time..
dan minder gaan werken..

succes ermee!!
 
dank jullie allemaal voor de fijne berichtjes. Het is prettig om te lezen dat meer vrouwen er last van hebben(al gun ik het niemand). Ik probeer er ook aan toe te geven als het kan, maar ik heb een dochtertje van 9 maanden en een stiefzoon van 8 die veel begeleiding en aandacht vraagt. Helaas heb ik niet z'on grote vriendenkring, dus kan niet op vriendinnen terugvallen voor hulp. Gisteren zijn we bij de vk geweest en ik moet nu bloed laten onderzoeken. Ik ga ook een extra spuit halen want dat schijnt geen kwaad te kunnen. Hopelijk slaat deze wel aan.
 
Visolie en omega3 kunnen heel goed helpen! Bij mij was het daardoor bijna gelijk over. Bij etos hebben ze een voedingssuplement speciaal voor zwangeren met deze extra's... gelijk proberen dus. Bij mij hielp het!
 
Bloempje27, bedankt voor je tip! Ik slik al Gravitamon voor zwangeren, maar ik heb gelijk op het flesje gekeken maar daar zit het niet in dus ik ga maandag gelijk het halen bij de Etos. Wil alles proberen om maar wat meer energie te hebben.
 
Terug
Bovenaan