Ik wilde oook vroeg een kindje ben blij dat dat niet gebeurt is ook ik had veel problemen en dacht als ik baby heb gaat over gelukkig niet diekeuze gemaakt ik woonde ook nog thuis . Ga eerst een basis leggen eigen huis samen wonen en vastigheid. Ik ben nu 24 en ben nu 20 weken zwanger en ik ben blij dat nu is dan eerder want zwangerschap is heel mooi maar ook emotioneel . Dat je niet weet wat er is en allemaal emoties en gevoelens.
Ik zal echt nog wachten uit eigen ervaring ik ben nu samenwonend getrouwd vaste baan ik een curses en werk . En ben nu veel prettiger in me vel iedereen staat er achter als ik eerder zwanger werd hielp me familie wel maar stonden ze niet achter. Je kan baby uitzet zo duur maken en goedkoop maar alsnog baby's zijn niet goedkoop en wij hebben nu de ruimte en geld er voor met goed sparen en vastigheid
Ik zal echt nog wachten uit eigen ervaring ik ben nu samenwonend getrouwd vaste baan ik een curses en werk . En ben nu veel prettiger in me vel iedereen staat er achter als ik eerder zwanger werd hielp me familie wel maar stonden ze niet achter. Je kan baby uitzet zo duur maken en goedkoop maar alsnog baby's zijn niet goedkoop en wij hebben nu de ruimte en geld er voor met goed sparen en vastigheid