18 maanden huisbezoek

A

Anoniem

Guest
Ik werd net gebeld door het CB en ze wilden een afspraak maken voor een huisbezoek omdat mijn meisje binnenkort 1 en een half jaar is. Ze komt dan een uur langs en kijkt naar de ontwikkeling van mijn dochtertje. Ik vind het wel goed dat ze dat doen, maar ook wel spannend, want ik hoop dat mijn dochter zichzelf is. Vaak als er mensen op bezoek komen die ze niet kent, moet ze echt ontdooien!

Doen ze dat bij jullie ook huisbezoeken?

Hoi Babybelle,

Ik weet eigenlijk niet of ze dat hier ook doen. Marissa is ook pas net 13 maanden. Maar ik kan e wel voorstellen dat je het spannend vindt. Je hoopt toch altijd dat ze het "goed" doen met zoiets. Maar jij weet zelf wat je kindje allemaal kan en die mensen hebben wel ervaring dus het zal allemaal wel los lopen hoor.

groetjes Linda

Hoi!

Tara is 17 maanden en ze heeft geen huisbezoek van het cb gehad. Maar wel goed dat ze bij jou langskomen, zij hebben er toch wel ervaring mee en je kan ook gelijk alle vragen stellen die je hebt.

Groetjes,
Shivana

Gelukkig komen ze hier niet langs voor een huisbezoek. Heb namelijk alleen maar slechte ervaringen met het CB.
Mijn kinderen volgen niet netjes de curve en dat is hier niet zoals het hoort.

gr Saskia

hoi
nee dat doen ze hier niet huisbezoek.toen ik er laatst was met de 14 mnd check en de bmr prik zeiden ze je krijgt wel weer een oproep als anouk 2 jaar is.

gr petra

nee ook hier geen huisbezoeken. Maar goed voor mij hoeft dat  ook niet hoor. Wat willen ze nu thuis controleren wat ze op het CB niet kunnen??? Nee hoor voor mij hoeft dat niet, maar goed als jij het fijn vind dat is dat goed toch!!

Succes ermee, en laat even weten hoe het was!!

X Saskia
mv Rik 04-07-07

Dan zal het alleen in deze regio (Zeeland) zijn. Bij mijn vriendin is er ook huisbezoek geweest. Jammer dat sommigen van ons negatieve ervaringen hebben met het CB. Ik heb er veel aan gehad. Ik belde wel eens toen ze echt nog baby was met vragen over de hoeveelheid flesvoeding enzo. Ik ben altijd goed geholpen. En ze benadrukken altijd dat wat zij stellen een richtlijn is, ook qua lengte en gewicht. Ze zeggen dat je ook vooral op je eigen gevoel af moet gaan.

Terug
Bovenaan