18 maanden, slecht slapen

Hallo,

Ik ben echt hopeloos inmiddels.
Onze zoon van 18 maanden maakt er echt een potje van. Of ik, dat kan ook..
Hij begon als goede slaper. Vrij snel op 1 voeding tussen 7-7. Maar dit sloeg met 5 maanden radicaal om. Met toeval eigenlijk kwamen we er met 12 maanden achter dat hij chronische oorontstekingen had. Na zijn 2de zware kuur sliep meneer zonder problemen door. Hij ging weer etteren en wat bleek, weer ontsteking.
Weer een kuur en doorverwijzing naar de kno verder en meneer sliep weer fantastisch.
Het was toen 2 maanden rustig. Tot hij nu iets meer dan 2 maanden geleden, buisjes kreeg en verwijderen neusamandelen.
Het is DRAMATISCH.
Momenteel is het iets rustiger. Maar nog altijd elke avond tussen 22-23 uur word hij wakker. Ene keer met 5 minuten weer in slaap maar gisteravond dik 2u bezig geweest en voor de rust maar op de bank met hem gaan slapen.

Het gekke is, hij slaapt zonder problemen zelf in. Ik leg hem neer, geef een kus en je hoort hem niet meer. Overdag wisselt hij nog een beetje tussen 1 of 2 slaapjes. Zijn uren zijn altijd wel max 2.5 uur op een dag. Ik pas zijn bedtijd aan als hij 2 slaapjes gedaan heeft.
Ik ben na 1.5 jaar gedoe, zo op. Kapot op. Ik wil weer kunnen slapen en wakker worden in mijn eigen bed zonder nachtelijke avonturen. Al is het maar een weekje..
Oren zijn goed overigens. Deze laten checken.

Heeft iemand tips?!
 
Hoi,

hoe gaat het ondertussen? Onze zoon heeft ook buisjes en kreeg toen er eentje uitviel nieuwere die beter bleven zitten. Sindsdien heeft hij geen last meer van zijn oortjes.

Onze zoon komt rond 22u ook soms nog eens wakker. Hij heeft gewoon nog nood aan een beetje melk en dan dommelt hij weer verder in. Is dat een optie?
 
Zou inderdaad zijn oortjes goed na laten blijven kijken. En inderdaad buisjes zouden heel goed kunnen helpen. Hebben we hier ook ervaren.
Soms moet je echt je poot stijf houden bij een arts. Ik zou willen dat mijn moeder dat vroeger gedaan had. (Verder was ze een schat van een moeder)
Ze werd niet geloofd. Maar ik bleek ook chronisch oorontsteking te hebben. Heb pas buisjes gekregen toen ik in groep 7 of 8 zat. Maar zit nu wel met ernstige gehoorbeschadiging waar niets aan te doen is…
Asjeblieft volg je moeder gevoel. Als dat zegt dat het niet goed is, doe er wat mee. Desnoods een second opinion in een ander ziekenhuis…
 
Inderdaad..wij hebben er ook echt op gehamerd want toen ze eruit vielen wilden ze geen nieuwe stoppen .. toch doorgedreven want hij kreeg weer de ene na de andere ontsteking toen ze eruit vielen.
 
Terug
Bovenaan