18 maanden

hoi hoi,
nee ze hoeven geen prik.
Ik moet zeggen dat de afspraak ook niet veel voorstelde. Maargoed, ik vind het altijd wel leuk om weer even te weten wat ze weegt en meet :)

Wij moeten 1 oktober pas weer, 25 sept is ze 18 maanden. Ik ben benieuwd of ze qua gewicht wat gestegen is op de curve want ze zat vlakbij -2 maar eet nu stukken beter. We zullen zien! Volgens mij is de volgende prik pas bij 3 jaar en 9 maanden, heerlijk ver weg.

Hoi hoi,

Myrthe wordt 18 sept pas 18 maanden (hihi) maar heb ook nog geen oproep gehad hoor. Ze waren haar met 14 maanden ook vergeten, dus ik verwacht zelf weer te moeten bellen. Ze zijn ook nog eens verhuist... klere eind fietsen nu hahahaha.
Goed voor mama.

Liefs Irene

Eva is inmiddels alweer 20 maanden, maar met 18 maanden was zij 79,5 cm lang en woog zij 10,3 kg. Niet echt een reus dus, maar ik ben zelf ook nog geen 1m60 lang en ook mijn man is niet heel lang, vandaar.

Op dit moment draagt zij kleding varieerend van maat 74 tot maat 86. Idd afhangkelijk van het merk.

Groetjes Marieke

Norah was met 18 maanden 9960 gram en 80 cm. Ben haar voor de zekerheid gaan wegen op het cb, omdat ze de vorige 2x erg weinig was aangekomen. Nu was het prima! Ze heeft met alles nog maar 74 (rompers 74/80).

Volgende week, met 19 maanden, hebben we een huisbezoek. Vind het wel leuk, onze wijkverpleegkundige is een heel aardig mens. En nu Norah vandaag haar eerste stapjes los heeft gezet, denk ik `Laat haar maar komen!`

Groetjes,
Jamie

Terug
Bovenaan