18 weken zwanger en aankomen

<p>Hoi allemaal,</p><p>Ik heb een vraagje aan jullie; ik ben nu 18 weken zwanger en tot nu toe 2 a 2,5 kg aangekomen. Voor mijn gevoel gaat het heel erg snel nu. </p><p>Wie van jullie is ook om en nabij de 18 weken en hoeveel zijn jullie aangekomen? Ik weet dat dit voor iedereen heel anders is, maar ben super nieuwsgierig. </p><p>Veel liefs,</p><p>Sanne</p><p> </p>

Ik ben 25 weken zwanger  en 10 kilo aangekomen. 
Ik heb een nog best bescheiden  buikje voor mijn aantal weken.  En weet ook niet waar ik die 10 kilo laat want je ziet er weinig van.
Was in het begin  niet blij met mijn kleine buik. Nu vind ik het heerlijk. Des te minder hoeft er straks af of des te minder vel. Maar we moeten nog even en zijn er nog niet ?

Haha 18 weken en 4 dagen, maar zit al op 4 a 4,5.. nou was ik vrij licht aan het begin, maar wil proberen onder de 5 kilo te blijven met 20 weken! Voor iedereen is overigens iets anders normaal, ook maar de vraag of je bent afgevallen in het begin. Gemiddeld kom je 12 kilo aan, maar dat kan anders zijn als je heel licht of vrij zwaar was bij aanvang! Geniet van de weinige kilos zou ik zeggen!

Ik ben 17 w 4 dagen nog niets aangekomen. Ik was in het begin 3 kg afgevallen nu sta ik op 0.
Ik heb wel overgewicht, dus zou ook niet te veel aan moeten komen.
En er is uiteraard ook gewicht van t extra bloed, vruchtwater, grotere borsten e.d.

Bedankt voor de reacties!! Wat verschillend allemaal zeg.. 
Ik was vrij licht voor m’n zwangerschap, dus ik verwacht dat ik de komende weken nog wel behoorlijk ga groeien! In dit geval kijk ik er best naar uit :) 

Ben bijna 16 week zwanger en 1 kg aangekomen.
Ene keer zit er weer een kilootje aan week later is ie er ook zomaar weer af. 
Ach de kleine groeit goed en heb nog wel wat reserves over haha 

Terug
Bovenaan