18 weken zwanger en aankomen

22 weken en nog maar 1kg aangekomen. hiermee tel ik niet de afgevallen kilo's aan het begin bij. want dat was nog wel wat, maar als ik kijk vanaf mijn gewicht voor de zwangerschap 1kg. 
Ik merk wel dat ik veel eet maar gelukkig hele bewuste keuzes, af en toe echt wel snoep en chocolade, ik geef wel toe aan die momenten, maar de dagen dat ik werk kan ik mij heel goed houden aan m'n crackers, fruit, kwark en brood. 
Ik denk dat je het  niet voor het zeggen hebt, je lichaam groeit op haar manier. Oké mits je overduidelijk voor 2 gaat eten dan weet  je zelf waar het vandaan komt haha. 

Ik ben nu 17+2 weken en ben al 4 kilo aangekomen, maar ik heb de eerste 4 maanden ook helemaal niet gesport en best veel gegeten. Ik sport nu wel weer. 

Ik ben 34 weken zwanger en al 15 kilo aangekomen. Mijn buik is bescheiden, maar mijn benen zijn toch wel stevig geworden

Ik heb me gewogen toen ik wist dat ik zwanger was. Ik woog toen 63 kg. Ik ben nu 20 weken zwanger en weeg 65 kg. Kilo’s zeggen niks over het verloop van je zwangerschap. Wel hoop ik dat mijn buikje lekker bescheiden blijft zodat er straks minder af hoeft. Als zij het maar goed doet is het allemaal prima ?

Ik heb me de laatste weken niet gewogen, weegschaal is kapot haha! De laatste keer dst ik me woog was ik 2.5 kilo aangekomen, at was met 20 weken. 

Ik heb een vriendinnetje die is al 13 kilo aangekomen, nu 26 weken, maar die eet ook echt alles wat eetbaar is...

Terug
Bovenaan