18 weken zwanger en vruchtwater verlies

Ze geven aan dat er weinig tot niets gedaan kan worden voor ons kindje, want hij is veelste klein en zijn longetjs zijn nog niet gegroeid. Pas na 24 weken. Bedankt voor je medeleving

Ik zou ook zo veel mogelijk rust houden. Eventueel observeren wanneer je wel vruchtwater verliest en wanneer niet. Je kunt namelijk ook een scheurtje in de vliezen hebben maar als deze hoog zit, verlies je bijv niet continue vruchtwater. Maar af en toe een beetje. Door te observeren in welke houding dat je wel vruchtwater verliest kun je hier misschien achterkomen. Des te hoger het scheurtje zou zitten des meer vruchtwater er toch bij de kleine blijft. 
Ik duim voor je dat de kleine genoeg vruchtwater heeft om nog zo lang te kunnen blijven zitten zodat ze de kleine veilig kunnen halen.

Jeetje wat heftig!!! Ik had laatst vermoeden van vruchtwater verlies. In het UMC onderzocht en alles bleek oke. Maar die angst van het weten dat het zo kan zijn was killing. Ik kan me dus niet voorstellen hoe dat is als het zoals bij jou echt zo is. Heel veel sterkte!! Ik lees idd op internet ook mensen waarbij het zelf weer is gesloten en het lichaam weer water aanmaakt en zo. Maar Daar zal de dokter je meer nuttige en realistische dingen over kunnen zeggen. Heel veel sterkte in ieder geval! Ik hoop oprecht dat het goed komt

Wat heftig dat je dit moet mee maken. Ik heb zelf een kindje verloren met 28 weken en weet hoe het voelt, al was er bij ons geen oorzaak gevonden. 
Als ik jouw bericht lees, lees ik vooral dat het ziekenhuis geen kans ziet om dit nog te redden. Daar zijn ze in hun manier van communiceren dus wel duidelijk in geweest.  Wat ik niet begrijp is dat ze je zo hebben laten gaan. Je zit met nog zoveel vragen en ook lees ik tussen de regels door dat je nog hoop hebt. Ik zou je daarom willen adviseren om terug te gaan naar het ziekenhuis en al je vragen op te schrijven en te bespreken. Uiteraard willen we je allemaal advies geven en er voor je zijn met positieve verhalen, ik denk dat je daar nu niet genoeg aan hebt. Nogmaals, ik vind dat het ziekenhuis hier in verzuimd qua begeleiding met het advies “wachten tot het op gang komt”. Ik wil je heel veel sterkte wensen en uiteraard als je je hart wilt luchten, dan zijn we hier. Maar ik denk dat je ook wat Meer professionele begeleiding hierin nodig hebt. 
Ik las hierboven al Iets over een stichting. Wij hadden Make a Memory. En zijn erg dankbaar voor de tastbare herinnering. Nogmaals heel veel sterkte. Ik leef zo intens met je mee?

Hoi lieve dames,
ik ben vanmiddag weer naar het AMC geweest want ik kreeg wat afscheiding met een nare geur. Daar aangekomen werd er bloed afgenomen, een kweekje van mijn afscheiding, temperatuur gemeten en bloeddruk. Volgens wat zij hebben geconstateerd is er geen sprake van infectie en mochten wij weer naar huis??ik heb zo nu en dan wat pijnen in mijn onder buik, dus kijk het ff aan. Bedankt voor al jullie reacties. Ik blijf jullie op de hoogte houden❤️

Terug
Bovenaan