19 okt uitgerekend

Hoi a.s moeders!!!

Ik en mijn vriend weten sinds 1 week dat we een kindje krijgen en we zijn zooo blij, het is niet gepland maar zeer welkom.

We kennen elkaar bijna een jaar via Hyves en in Nov hebben we elkaar ontmoet en was het gelijk dik aan. 1 keer ging het mis en ik ben gelijk zwanger! Het is de liefde van mijn   leven, dat voel je gewoon en we zijn dus zeer blij en verrast. Het heeft zo moeten zijn.

Het is allebei ons eerste kindje.. We kunnen het echt niet voor ons houden. Ik ben nu 4 weken zwanger en we hebben het zijn familie en mijn familie al verteld, en wat vriendinnen iedereen is zo blij voor ons. Ikben 27 als ik beval en marlon 35 dus wel een goede leeftijd.

Ik heb echt al klachten zoals pijn aan mn borsten en kramp in onderbuik.

It's all about the happinezz toch? Of je nou 10 jr samen bent of 3 maanden.. Het gevoel dat wij elkaar geven is eindeloos en niet in woorden uit te drukken.

Succes meiden met jullie zwangerschap!

Gefeliciteerd hoor!!

Ga maar lekker genieten.... al vind ik dat nog erg lastig...! Er kan nog zoveel gebeuren... Pffff.... Wat het maar een zekerheidje!!

Lfs.C.

Hi!
Klinkt als 1 grote roze wolk waar jullie op zitten, gefeliciteerd!
Ik ben volgens internet uitgerekend op 21/10, dus 2 dagen na jullie. Spannend he? Ik hoop zo dat alles goed zal gaan..

Blijf lekker genieten!
xx Floppie

Hoi meiden,

Allemaal al de babykriebels.
Ik ben rond  9 oktober uitgerekend, dus wel iets eerder (maar zou natuurlijk alsnog op dezelfde dag kunnen gebeuren).
Ik merk wel al dat mijn broeken strakker gaan zitten, zou het liefst mijn knoop openhouden, maar ja dat staat toch een beetje gek op mijn werk (hihi).

Groetjes

Suzanne

hoi meiden,

ja helemaal mooi dit! Ik ben zoals het er nu naar uitziet de 18e uitgerekend, maar hoop na de eerste echo met de termijnbepaling het meer zeker te weten...spannend wel weer hoor.
Ik merk nog niet dat mijn broeken strakker zitten maar mijn darmen zijn wel wat uitgezet hihi er wordt plaatsgemaakt nu...

groetjes en allemaal wel lekker genieten hoor,
Tamar

Hoihoi,

Ook ik ben rond dezelfde tijd uitgerekend, 22 oktober :)
Mijn dochter Chelsey is 31 oktober 2008 geboren terwijl ik op de 19e uitgerekend was, dus hoop dat deze baby op tijd komt of iets vroeger, want zie het al gebeuren dat de tweede op haar eerste verjaardag geboren gaat worden haha. Hoop maar met me mee dat dit niet gaat gebeuren :p Wens iedereen een fijne tijd toe!!!

groetjes Lydia

Terug
Bovenaan