19 okt uitgerekend

Hoi Lydia,

Nou, dat zou echt 1 groot feest zijn dan haha! Maar het zou natuurlijk leuker zijn als het inderdaad niet precies die dag wordt.
Ik ben 21/10 uitgerekend. Wat is het nog ontzettend ver weg, maar tegelijk ook weer zo heel dichtbij..! In de tussentijd moet er nog zoveel veranderen, om te beginnen dat we aan het idee moeten wennen whahaha!

Qua buikje kijk ik iedere dag goed, maar ik heb nog niets mogen ontdekken..
Hoe gaat het met jullie? Misselijk? Moe? Buikpijn?
Mijn vriend is een beetje ontevreden dat ik helemaal geen last van misselijkheid heb  haha. Niet dat ie het me gunt dat ik me rot voel, maar ja, daar wordt het wel een beetje 'echter' door he..

xx Floppie

PS Aan wie hebben jullie het allemaal al verteld?

O ja, vraagje:
Ik heb eigenlijk al sinds ik weet dat ik zwanger ben (nu 2wkn) een klein beetje spierpijn in mijn hoge buikspieren. Niet echt pijnlijk, maar als ik overeind kom voel ik het echt wel. Van het sporten kan het niet zijn, want ik ben ziek geweest en heb echt niets uitgevoerd.

Heeft iemand enig idee of dit door de zwangerschap kan komen? Ik kan het me eigenlijk niet voorstellen, maar een andere oorzaak kan ik ook niet bedenken..

xx Floppie

hallo,

Ik ben 7 oktober uitgerekend en kan nu al bijna niet wachten.
Maar laten we eerst maar even die eerste 12 weken door komen.
Ik heb ook geen last van misselijkheid. Kan alleen na iets gegeten te hebben hele erg vol zitten.
Verder niks aan de hand!! gelukkig!!!

Wij hebben het aan beide ouders verteld, een heel goede vriendin en vriend en aan onze leidinggevende (werken in het zelfde bedrijf).Kan het maar moeilijk geheim houden we zijn te blij.

Groetjes eef

Haha, zeg maar tegen je vriend dat hij juist blij moet zijn  dat je niet misselijk bent  Ik heb nergens last van gehad bij mn vorige zwangerschap, de enige keer dat ik moest overgeven was anderhalf uur voor mijn bevalling. En dat kwam omdat de verpleegster een rotstem had waar ik echt niet tegen kon op dat moment. Tijdens mijn weeen legde ze een hand op mijn knie en ik zei dat ze haar mond moest houden en van me af moest blijven omdat ik er misselijk van werd. Ze ging niet weg en ja hoor daar ging ik hahahaha.
Verder was ik alleen erg moe. Nu heb ik ook nog nergens last van, maar ja ben ook pas 5,5 week zwanger he dus kan nog komen...
Ik wilde het deze keer eigenlijk geheim houden tot 12 weken, maar omdat ik nu wel vaker naar de gynaecoloog moet en dus oppas voor mn dochtertje nodig heb, heb ik het mn schoonmoeder verteld. Toen voelde ik me schuldig tegenover mn vader en hem ook maar opgebeld. Mijn vriend heeft een heel goed contact met zijn opa en oma en toen ook maar verteld. Ja nou wist iedereen het, dus ook maar meteen bekend gemaakt op hyves aan vrienden en kennissen enzo. Dus hahaha nu weet iedereen het, maar word nu wel al gek van alle bemoeienissen omdat ik nog geen 4 maanden geleden bevallen ben en iedereen het veel te snel vindt.....:(

Pff, je moet mensen gewoon lekker laten vinden wat ze vinden, ze zoeken het maar uit! Jullie zijn er blij mee, dat is toch het belangrijkste? En misschien is het wel wat snel en weet je nu niet helemaal hoe je dat allemaal gaat regelen, maar uiteindelijk komt daar wel een oplossing voor en krijg je het echt wel voor elkaar!

Joh, die kleine krijgt gewoon een grote zus die bijna in dezelfde levensfase zit als hij/zijzelf. Mooier kan toch bijna niet? Altijd een vriendinnetje om mee te spelen!

Gewoon genieten hoor! (Geloof je het al? Ik ben net zo ver als jij, maar dan van de 1ste. Zo onwerkelijk!!!)

xx Floppie

Hey Floppie,

Nee haha besef het nog niet helemaal. En dat is misschien maar goed ook haha. Maak me altijd zo snel druk en toen ik twee maanden geleden op nacontrole bij de gynaecoloog kwam zei hij dat het het beste was het eerste jaar niet zwanger te worden omdat over het algemeen dan het tweede kindje lichter is qua gewicht dan de eerste en Chelsey zat 41 weken en 5 dagen in mijn buik en woog maar 2450 gram.
Dus af en toe als ik er over na denk dan knijp ik m wel even, ook omdat we momenteel nog op een flatje wonen met maar 2 slaapkamers dus hoop snel een huisje te hebben.
Ach eigenlijk moet ik gewoon genieten, maar het voelt nu zo anders. Met Chelsey was ik superblij omdat het na 2 jaar eindelijk lukte (al waren de eerste 12 weken een hel, omdat ik al eerder 3 miskramen gehad had) en nu ga ik er eigenlijk maar meteen van uit dat het goed gaat maar maak ik me druk om al die andere dingen.....
Hoop dat jij wel lekker kan genieten!!! En dat dat gevoel bij mij ook snel komt.

groetjes Lydia

Hoi moeders,
Ik ben ook op 19 oktober uitgerekend.

Hoe voelen jullie je nu? Ik kan al 2 dagen mijn ogen niet openhouden van de vermoeidheid. Daarnaast heb ik het idee dat mijn borsten inmiddels al 2 x zo groot zijn.Hoe werkt dat heb je daar speciale bh's voor of moet ik elke maand een nieuwe kopen

Groetjes Kaartje

Terug
Bovenaan