19 weken en werk kinderopvang

Ja 36 uur in de kinderopvang is echt wel veel. Ik werk zelf 40 uur. En je merkt snel genoeg aan je lichaam of iets wel of niet gaat. Ik hoop dat je werk een beetje met je mee denkt als het echt te veel is. 
Heeft de verloskundige je een beetje kunnen geruststellen? 

Ik werk dan niet op een kinderdagverblijf, maar in de gehandicaptenzorg. Ik ben nu 19 weken zwanger. Ik ben vanaf afgelopen maandag (gedeeltelijk) therapeutisch aan werk, omdat ik buk/hurk werk niet lang vol houd.  Had het er met mijn verloskundige over en die vertelde dat het heel normaal is dat het nu al moeilijker gaat. Mijn leidinggevende begreep het volledige en was heel begrip vol. Je kunt het beter voor zijn dan dat je straks echt niet meer kunt en niet volop kunt genieten van je zwangerschap. 

Gelukkig heeft me verloskundige me inderdaad gerust kunnen stellen! Maar ze gaf wel aan dat mijn klachten wel betekenen dat ik het wat rustiger aan moet doen.. gekukkig is mij leidinggevende echt lief en meedekend en vanaf volgende week ga ik wat kortere dagen werken kijken of dat verlichting geeft. Bedankt voor al jullie reacties ?

Terug
Bovenaan