19 Weken oud, oftewel 4,5 maanden; wat te eten?

Vandaag   naar het  CB geweest.
Ze zit op het maximum aan voeding dat ze mag hebben met 5x 200 ml. De laatste fles krijgt ze nu als papfles en we beware de potjes nog even voor het weekend.
Ze mocht ook 4x 250 ml. maar dat redt ze denk ik nog niet.
Bij 200 ml vind ze het meestal wel genoeg.
Nu met de pap slaapt ze wel, soms is ze aan het dromen en ligt ze in haar slaap geluid te maken, hihi.
Hopelijk blijft het zo!

We waren helemaal teleurgesteld, ook de pap bleek niet te werken en op het CB zeiden ze dat ze echt niet meer als 1000ml per dag mag hebben (logisch want een liter is al veel).
Nu hebben we voeding voor hongerige baby's gekocht en is ze echt weer een tevreden baby.
Ze kan weer lekker rustig slapen, krijg niet na 3 uur al weer honger...... echt heerlijk!
Na 170 ml wil ze ook echt niet meer dus ze krijg nu ook een stuk minder binnen, 800 ml ipv 1000.

Groetjes

Ik ben met Merel ook met ruim 4 maand begonnen met fruithapjes.
kleine beetjes voor de middagfles uit.
Daarna een fles en kijken hoeveel ze daar nog van op kon. Zo langzaam de fles vervangen voor een fruit of groentehapje.
Toen ik met 6 maanden bij het Cb kwam werd me verteld dat ze veel meer mag eten.
ipv een keer per dag gronet of fruit mocht ze allebei en evt een stukje brood beetje sap en af en toe aardappeltjes en vlees.

Terug
Bovenaan