19 weken zwanger niks voelen

<p>Zijn er meer die nog steeds niets voelen bij 19 weken zwangerschap?</p><p>Ik heb geen idee hoe mijn placenta ligt oid. Heb vrijdag de 20 weken echo, ben zo benieuwd! <br />Maak me best zorgen of alles wel goed gaat met de baby...</p>

Ik begon mijn kindje pas te voelen rond de 21 a 22 weken. Dus maak je niet al te ongerust. Mocht je toch twijfelen of je zorgen maken, neem dan contact op met je verloskundige. Misschien kan zij je wat meer geruststellen

Bij de eerste lag de placenta voor. Dat duurde tot na de 20 weken voordat ik haar voor het eerst voelde. 
Met nummer 2 ligt hij achter, dat is voor mij een wereld van verschil. 

Bedankt voor jullie reacties! 
Ik heb vrijdag de 20 weken echo in het ziekenhuis. Ben onder begeleiding van de gynaecoloog; dus even snel nog langs voor het hartje gaat denk niet zo makkelijk. 

denk dat ik nog even geduld moet hebben! Alleen door Corona ook geen pretecho kunnen doen; dus bij 11 weken voor t laatst... dan zit er wel lang tussen pfffff 
Hoop snel iets te voelen.... 

had een beetje de zelfde vraag ... ik ben op het moment 18 weken en 5 dagen , hier ook nog niks gevoeld. ben je ook voor het eerst zwanger ?  maak me soms ook wel zorgen omdat je toch vaak hoort sommige het heel vroeg al voelen. maar lees toch ook op verschillende zwangerschaps sites dat je voor het eerst wat voelt tussen de 16 & 22 weken.. dus mischien zijn we ook gewoon te gehaast hihi. 
hopelijk voelen we snel iets !  lijkt me zo bijzonder

Bij mijn eerste lag de placenta voor en heb ik maar zeer weinig gevoeld. Geeft wel meer onzekerheid gedurende de zwangerschap. Maar tweede was een wereld van verschil, mijn buik golvde ooit alle kanten in. Heerlijk gevoel. Ga ervan genieten!

hoi,
ik ben 21+5 en sinds gister voel ik de kleine pas echt , mijn placenta ligt ook voor dus het is logisch dat je nog amper wat voelt.

True, met placenta voor voelde ik pas iets met 22 wk ofzo, met placenta achter bij nr 2 al met 16 weken ofzo, wat een verschil. Niks om je druk om te maken.

Terug
Bovenaan