19 weken zwanger niks voelen

@nanosh, gefeliciteerd met je zwangerschap! 
ja is voor mij ook de eerste :) 
misschien ligt de placenta dan voor inderdaad. Vrijdag met de echo zal ik dit wel horen, ben benieuwd! 

hoop ook echt snel iets te voelen. Maar er zijn dus meerdere die het pas later voelen, dus kan denk geen kwaad. 

wanneer heb jij de 20 weken echo? 

Dankjewel , Jij ook nog gefeliciteerd met je zwangerschap ! 
ik ga ook van het positieve uit hoor , denk dat het ergens ook wel normaal is dat je je afentoe wat zorgen maakt.. had eerst zoveel kwaaltjes en nadat dat allemaal weggetrokken is en vrij weinig nog voelt denk je dan afentoe toch.. zal het nog goed zitten .. en overal lees je dat je nu ongeveer je babytje voor het eerst zal voelen schoppen/ploppen/bubbelen ( maakt het nou ook niet altijd even gerustellend ) het enige wat ik op het moment voel is als ik een stuk gewandeld heb dan krijg ik savonds last van banden pijn en dat het is dan.. 
hoe voel jij je voorderest ?
ik heb 16 februari de 20 weken echo staan. ben benieuwd, kijk er echt naar uit om inimini weer te zien :D
hopelijk is het snel vrijdag , dan zie jij je kleintje ook weer !

Ik voelde pas voor het eerst iets met 25 weken. Mijn placenta lag voor. Met de 20 weken echo zei de echoscopiste. Ze schopte net. Zelf toen ik het wist voelde ik echt niks. 

Zo te horen ben ik dus niet de enige! Stelt me wel wat gerust. 

@nanosh, ik heb de hele zwangerschap geen kwaaltjes gehad en voel dus vanaf het begin niks, alsof ik niet zwanger ben.. heel gek! 
ben wel naar de gynaecoloog doorgestuurd vanwege zwangerschapshypertensie, maar voel daar niets van ofzo.. 
Bandenpijn heb ik soms een steek als ik me snel omdraai ofzo. Lastig is dat!
nou ben benieuwd hoe je 20 weken echo is en wil je weten wat het is?? 

Beetje late reactie , 20 weken echo gehad gisteren. Placenta ligt bij mij achter.. heb nu wel sinds 3 daagjes dat ik denk haar soms te voelen wel heel erg licht hoor( Ja het is dus een meisje ?) ..hoe is het bij jou gegaan creatiefbijtje ?? Voel je nu ook al wat ? 

Ahh wat leuk, gefeliciteerd!! 
wij krijgen een zoontje :) was heel duidelijk te zien en alles was goed ook. 
bij mij ligt de placenta helemaal voor, dus dat verklaard waarom ik niks voel. Nu nog steeds niks! 

jij voelt de kleine meid ondertussen wel? Lijkt me wel bijzonder, hoop ook snel wat te voelen. 
liefs 

Jij ook gefeliciteerd met je kereltje ! Ja het is nog wel heel licht en niet echt regelmatig ofzo maar afentoe voel ik heel zachtjes iets ? . Hopelijk Jij ook snel .. maar voelt toch iets rustiger na de 20 weken echo wetende dat alles goed gaat daarbinnen vind je ook niet ? We zitten gewoon al op de helft !! 

Terug
Bovenaan