1970 girls!

Hallo dames van de het jaar '70 (e.a.)

Het is wel opvallend zeg dat we hier met velen uit 1970 zitten te goochelen!
Je zou er inderdaad wat van gaan denken. Misschien hebben ze toen geexperimenteerd met nieuwe inentingen voor baby's ofzo???
Nou ja, laten we er maar van uit gaan dat het toeval is. Wel gezellig.

Mijn status op het moment: eind vorige week ergens mijn eisprong gehad. Ik voel dat niet, maar mijn ovulatie test gaf het aan. Volgens dat ding heb je dan in de komende 48 uur de meeste kans om zwanger te worden. En ja, toen hebben wij niet geklust! Wel de dag ervoor, dus ik hoop maar dat het sterk zaad is (nog geen uitslag van).
Manlief is moeilijk voor de buis weg te slaan met voetbal (een al het ge-o.h. er om heen). Dus toen ik daar bevallig lag te wachten (zo van dalijk ga ik toeslaan) ben ik in slaap gevallen!
Zaterdag hadden we beide teveel gedronken dus kwam er ook niet veel van terecht.
Nou ja, dit was de eerste eisprong na mijn mk, misschien is het ook wel goed om een maandje te wachten (en om heeeeel eerlijk te zijn, ik ben gewoon een beetje bang geworden om het nog eens mee te maken)!

Het worden dus weer twee lange weken. Als het (niet) goed is, heb ik mijn NOD net voor dat ik op vakantie ga (3 juli).

Succes allemaal!!

Liefs,
Anne

Hallo Anne,

Het is mij ook al op gevallen dat er inderdaad veel meiden op dit forum 34/35 zijn.... Ik ben zelf 35, van 1969 dus.... Ik zal voor je duimen dat het deze keer goed gegaan is, ondanks dat jullie een dag tevroeg hebben geklust. Als het goed is heb ik donderdag of vrijdag mijn ei. Ben vandaag ook weer begonnen met ovu-testen. Dus er wordt weer volop geklust deze week. Gelukkig houdt mijn man niet zo van voetbal, dus dat hoeft geen probleem te zijn. Alleen wel weer druk met verjaardagen en als je daar zo laat vandaan komt en je moet de volgende ochtend weer vroeg op omdat je naar je werk moet..... Dan valt het ook tegen... Nou ja, afwachten maar weer.
Liefs,
Di

Oeps, dat komt wel even hard aan. Hoezo (te) oud??

Wij zijn toch van het tijdperk, 'meid, wees op je toekomst voorbereid'?? Hebben dus eerst iets anders gedaan. Daar staat tegenover dat we nu waarschijnlijk allemaal heel bewust willen kiezen voor het moederschap.

Gonnie

hoi allemaal.

Ik ben van bouwjaar 67 ook een goed jaar hoor.

ik wilde al een tijdje kinderen maar had toen geen vriend en dan gaat het toch wat lastig hoor.En toen we elkaar leerde kennen was ik net met een opleiding gestart, ook belangrijk om af te maken.Ook moest je nog bekijken of we wel bij elkaar pasten. En nu dus 37 jaar, en vind we flink aan de klus al 18 mnd.Maar je bent zo oud als dat je je voelt hoor.

liefs winnie

Hoi Winnie,

Ik weet precies wat je bedoelt! Ook ik kwam mijn man pas later tegen en dan moet je inderdaad nog maar kijken of het klikt... En toen hadden wij zoiets, dat we toch eigenlijk eerst wilden trouwen ( hebben we dus vorig jaar gedaan) en dan pas kijken of we een kindje mogen krijgen.... Tja en als dat dan wat lang duurt.. dan wordt je wel wat ongeduldig. Voor je gevoel wacht je al zolang. Ondanks het feit dat je inderdaad zo jong bent als je je voelt, tikt het klokje wel verder.

Ik wil iedereen heel veel succes wensen!
Liefs,
Diana

Hee hoi Anne,

Het idd erg grappig dat er veel meiden van bouwjaar '70 hier zijn!
Allemaal 30 plussers zullen we maar zeggen, haha.
Jammer dat je net niet geklust hebt op het goede moment maarja volgende keer beter! Je klinkt er in elk geval relaxed onder en das ook wat waard.
Waar gaan jullie heen op vakantie?
Veel voorpret alvast.
lfs. Suus

Terug
Bovenaan