1970 girls!

Hi Suus!

Wij gaan naar Italie. We gaan rond toeren in Toscane. Ik heb er echt zin in. Olijven en roseetjes!

Als het goed is heb ik dan weer mijn vruchtbare periode. Vorige keer dus ovulatietest gedaan, ideaal, maar ik zie het me nog niet meenemen op de vakantie. Op vakantie wil ik relaxed zijn en niet elke morgen opstaan met het idee dat ik weer moet testen.

Dus ik laat het maar aan de natuur over. Ze zeggen vaak dat mensen in de vakantie zwanger worden. Dus wie weet, misschien zijn wij deze keer wel de gelukkigen! En jij? Ook al vakantieplannen?

Liefs,
Anne

Soms heb je van die anoniempjes die denken dat ze zoooooo ontzettend leuk zijn en een bepaalde geldingsdrang hebben waardoor ze menen zich te moeten bemoeien met ons! Voor zulke mensen is maar een woord: DIEPTRIEST
Ga iemand anders vervelen joh.

Hoi Anne,

Wat gaaf, ben jaloers!! wij waren vorig jaar in Toscane, echt geweldig!
Alle verhalen kloppen erover.
Heb een tip: ga ook absoluut naar San Gimignano, dat vonden wij zo'n lief plaatsje!!
Ik wil beslist terug, maar dan ook naar Umbrië. Heb ook nog een leuke leespockettip: "Een huis in Toscane" of ken je die al?! Kom je echt in de stemming hè! Gaan jullie kamperen?
Spreek je snel,
liefs, Suus

Hoi Suus,

die "anoniem" die spoort echt niet hoor. Hoe frustro moet je zijn om andere mensen zo dwars te zitten.

Ik ben als eens in San Gimignano geweest! Was inderdaad helemaal super. Het plan is om in ieder geval naar Florence te gaan (vorige keer niet geweest) en nog wat andere kleine plaatsen, om het lekkere knusse dorpsgevoel op te snuiven.

We nemen een tentje mee en zien wel hoe of wat.

Bedankt voor je boekentip, lijkt me inderdaad leuk om hiermee in de stemming te komen! O die sfeer daar is zoooo lekker, kan niet wachten. En ff lekker de zinnen op iets anders zetten!

Liefs
Anne

Heeee Anne en Suus,

Ook wij gaan naar Toscane en ook ik heb het boek een huis in Toscane al in huis (tja het zal allemaal wel door bouwjaar 70 komen). Nog meer tips over Toscane zijn welkom!!

Lara

Heee Anne èn...LaLara!! Ciao!

Wat gaaf zeg dat jullie ook Italyfans zijn allebei! Ik voel de passie al opborrelen, hihi...
Jaaa dat boek is leuk he Lara?! Je wilt OOK zo'n huis, en al die recepten die erin staan .... om je vingers bij af te likken. Gewèldige sferen.
Wij hebben vorig op een hele leuke camping gezeten in hartje Toscane (ca. 25 km van Florence), kijk op barcoreale.it. Echt een aanrader. Supercentraal, schoon en niet al te druk (waren wel in voorseizoen).
Ik heb nog een gave tip bij Laura meer aan de kust maar als jullie meer willen weten hoor ik dat wel (moet ik even spitten,nl.). Hebben jullie ook nog tips over Corfu, Griekenland?!
Wij gaan eind aug. 2 weekjes.
Ciao bella's,
amore, Suus :)

Terug
Bovenaan