1984Vlinder & Jjenny

Hey MissM,

Wat leuk dat je een speciaal topic hebt geopend voor de 4 januari moeders!!!
Ik voel me zelf niet al te lekker, zit sinds van de week thuis met bekkeninstabiliteit, vandaag naar bedrijfsarts geweest en moet vanaf woensdag halve dagen gaan werken, en tussen door plat gaan liggen op een veldbedje, nou kan wat worden...

Hoe voel jij je? en Jjenny

Groetjes 1984Vlinder, Ps ik heet Sabina
 
Hoooi Sabrina,
Ja dachtd as wel handig want we lopen precies gelijk :D
Ik heb ook last van me bekken en onderrug, zeker als ik iets gedaan heb of gewandeld ofzo dan heb ik last van me buik. De verloskundige zei dat ik dan rustiger aan moet doen maar heb het idee dat ik al bijna niets doe.. baal er wel een beetje van maarja wel een goed excuus soms.
Balen hoor dat je zoveel last heb dat je ook niet kan werken. Wat voor werk doe je?
Gr Sandra
 
Hoi Sandra,

Ik ben planner bij een thuiszorgorganisatie en pedicure (heb thuis een eigen praktijkje) al is dat nog opbouwende met klanten zeg maar!

Het werken valt me erg zwaar.

Wat doe jij voor de kost?

Gr sabina
 
Oke dus zittend en veel aan de slag, das wel een aanslag op je bekken ja denk ik!

Ik werk op een woning met verstandelijk en lichamelijk beperkte jongere/kinderen.
Dus ook wel havy soms als er 1 flink uit z'n dak gaat of als je er 1 moet helpen met alles..

gr
 
hallo..
ja voel me goed hoor
heb ook de echo gehad..
ik weet wat het word hihi..
maar heb wel ergens last van..
ik kan aan trekke wat ik wil maar blijf het maar warm of heet houden.
zou het gewoon aan me zwanger ligge of hoge bloed druk??
begin wel daar in onzeker te worden...
groetjes hoesty met jullie allemaal?
ps sorry voor de late reactie:$
 
Heee jjennyy,
leuk dat je ook reageert!
Vervelend dat je het zo warm hebt. Je lichaamstemp is toch wel gestegen dus kan best hoor, heb het ook warmer dan normaal. Ff in de gaten houden!

Hier gaat alles met mijn kleine vent goed! Ik heb last van mijn bekken maar heb me er sinds gistere bij neer gelegd en dat voelt een stuk beter! So be it! Als die kleine het maar goed maakt.

Ga binnenkort een 3d echo laten maken voor de oma's en mag in week 28-30 weer een medische echo. Dus kan nog 2 x koekeloeren naar me ventje!

Gr sandra
 
Terug
Bovenaan