1e afspraak verloskundige

Hoi meiden

Ik begrijp idd als je wat hebt dat je HA het moet weten dat is logisch.. ik gebruik geen medicijnen of wat ook dus ja is geen noodzaak lijkt mij.

Ik ben nu pas 5 weken dus de zorgverzekering kan nog wel even wachten. Ik wil eerst een hartje gehoord hebben of tot zo ver dat kan zekerheid dat er echt wat zit wat het ook goed doet..
Ik blijf toch best onzeker buiten mijn overgevoelige en groeiende borsten om voel ik me niet echt zwanger ofzo.. ja ik heb meer honger mja..

Ik heb gister op internet uitgezocht naar welke VK we toegaan, ik bel morgenochtend om een afspraak te maken. Ook heb ik even bij de zorgverzekeraar gekeken hoe en wat. Hebben jullie ook dat je een eigen bijdrage moet leveren aan de kraamzorg? Is dat normaal?

Kraambureau moet ik nog uitzoeken.. ik ben tot vorige week nog helemaal niet bezig geweest met dit soort dingen.. ook uit zelfbescherming..

En kinderdagverblijf.. ja daar begon mijn vriend gister ook over, maar ik zie het niet zitten om zo een klein hummeltje naar een KDV te brengen.. we willen toch kijken of we het eventueel met onze ouders kunnen redden.. of op een andere manier.

@Peet; ik hoop ook voor je dat je snel naar de mamaclub mag verhuizen!

Thanks meiden

Liefs

jaaaa, honger kan bij de zwangerschapsverschijnselen horen :p
Ik heb dat namelijk ook, constant een hongergevoel....gruwelijk irritant. En als ik gegeten heb, ben ik misselijk!

Het is normaal dat je een eigen bijdrage moet leveren bij de kraamzorg. Volgens mij is dat overal. Tenzij je misschien een duurder pakket hebt, dan kan het zijn dat je ervoor verzekert bent. Althans dat zijn wij.

ik had idd gelezen op een site van een kraambureau dat je bij elke basisverzekering een eigen bijdrage moet doen.

Ik ben gelukkig niet misselijk na het eten maar heb tussendoor meer honger. Ik heb als ik gegeten heb geen hongergevoel meer. Maar heb wel het gevoel van een opgeblazen buik..

En ben vandaag echt ontzettend moe.. was vanmiddag onverwachts vrij, ik zat om half 4 te knikkenbollen op de bank dus ben toen even lekker gaan liggen, en ga zo weer lekker naar bed.

Terug
Bovenaan