1e afsraak vk/gyn, 1e echo

Happyhappy,

Van harte gefeliciteerd!!! Spannend allemaal he? Dus jullie 1e ukje, ik vond het 1 grote ontdekkingstocht, wat is wel en niet goed. En dan heeft iedereen nog andere ideeen, lekker verwarrend, hihi!

Hoe voel je je verder? Heb je het al aan iemand verteld?

Liefs Lientje

Dank je wel!!

Echt mega spannend hoor, ons 1e kindje!!
Zoals je zegt, 1 grote ontdekkingstocht.

Ik voel me echt topfit, gewoon eng!! Vorige week heb ik het ontdekt dat ik zwanger ben en toen had ik wel wat klachten.. misselijk en buikpijn. Maar nu niks aan de hand gelukkig!!

Wat fijn dat jij al eerder naar de vk mag.. dat brengt vast meer rust voor jezelf...!

Ik vind het nu allemaal vreselijk lang duren hoor, ik ben iedere dag aan het tellen hoe ver ik ben.

Wil het heel graag vertellen maar dat is gewoon veel te vroeg nu!! (as. maandag 6 weken)
Wanneer ga jij het vertellen??

Alleen mijn moeder weet ervan en een vriend van ons want we gaan nog op wintersport en die datum moest toch wel 4 weken naar voren... Dus hij moest het wel weten... haha

Ik zal nog een nieuw topic openen over de wintersport. Ben benieuwd wat de meningen hierover zijn.

Doeg

Happy,

Blij te horen dat je je zo happy voelt! ;)

Het vertellen hebben wij op verschillende manieren aangepakt en dat had ook verschillende redenene, waarom we het eerder vertelden. Vorige keer was ik blij dat we het eerder vertelden, nu toch weer bewust niet eerder vertellen. Ik ben bang dat iedereen vraagt hoe voel je je? Lukt het allemaal wel? Ik wordt af en toe al gek van mezelf, laat staan als iedereen het dan aan me gaat vragen, nee dank je! Over een dikke week hoop ik meer rust te hebben.

Wintersport kan best, maar het hangt er wel vanaf hoeveel je normaal sport (of je sportief bent). Ik weet uit ervaring dat wintersport behoorlijk veel van je lichaam vraagt.

Zolang je sportief bent, loop je geen risico, je ukje zit op een veilig plekje, heeft nog alle vrijheid. Het hangt er natuurlijk ook vanaf hoeveel week je bent als je gaat, hihi!

Maar zoals met vele dingen, volg je gevoel! Vraag het eens aan de vk als je daar bent. Hij of zij kan je helemaal een goed advies geven!

Liefs grotebroer

Zo de eerste afspraken zijn gemaakt 30 nov eerste echo en 8 dec afspraak verloskundige spannend hoor ben zo benieuwd vanmiddag de schoonouders verteld en ze waren echt super verast en hadden het niet verwacht.

liefs

Hallo,

Ik mag dinsdag 16 november voor de eerste echo; ben dan hopelijk 6 weken en 6 dagen.
De afspraak bij mijn eigen gyn. voor 26-11 blijft ook staan.
Eerst zien of we 16-11 gaan halen.

Allemaal succes!

Liefs,
Maaike

Jaja, 7 december is het zover!!!
Ik kon het niet laten en heb voor ik de verloskundepraktijk belde eerst nog een test gedaan. Weer overtuigend positief. Toen kon ik er niet meer onderuit en heb gebeld.

nog een paar weekjes wachten en dan is het zover!

Terug
Bovenaan