1e echo 21 feb

Nou ik kwam erachter dat hier 2 straten verder een echo centrum zit haha.. Dus ga daar nog maar proberen om een afspraak temaken voor deze week of volgende week. Kost het me wel 40 euro maarja dat heb ik er wel voor over..

Ik zou inderdaad ook een echo maken via een (commercieel) echocentrum als het nog zo lang moet duren! Wat kan jou het schelen, toch. En dan na jullie weekendje weer. Zien jullie de baby twee keer, nog leuker!

oh dat snap ik!!
t enige voordeel is dat jij t straks veel mooier ziet dan wij
ik heb vorige week mn eerste echo gehad...(8w en 4d)....alles was goed...maar over 3 weken zie je t nog veel mooier!!

veel plezier bij je echo meid...2 weken is zomaar om!

Wat fijn dat je die kleine eerder kan zien. Mijn verloskundige heeft ook geen apparaat en moet ook naar een special aangewezen echocentrum...
Veel plezier vrijdag!

Oh wat goed! Spannend meid!

Voor degenen die hun zwangerschapsduur willen weten.... Je neemt de eerste dag van je laatste menstruatie, vanaf die dag begin je te tellen. Ben je erg onregelmatig maar weet je de eisprong wel of weet je je eisprong precies, dan neem je de eisprong en dan tel je 2 weken terug, zo reken je uit hoe lang je zwanger bent.

Terug
Bovenaan