1e echo berekening verschil datum

Hi! 
Ik ging zelf ook voor de eerste echo met, wat ik en de vk dachten, 8 weken. Dit was berekend vanaf eerste dag laatste menstruatie. 
Ik werd bij de echo ook weer 2 weken terug gezet, de vrucht was 6 weken! Wij helemaal in de war, maar het kwam heel veel voor zei de vk. Als je nog niet volledig ontwent bent van de anti conceptie en gewoon geen regelmatige cyclus hebt! 
Ik was dus al 8 weken niet ongesteld geweest, en daarvoor al 3 maanden niet. Toch ben ik nu 18 weken zwanger en ons ventje groeit hard ! 
Zou lekker afwachten wat de echo zegt en gewoon hoop houden want de meeste miskramen komen voor vóór de zesde week, dus je hebt al een mooi begin met jouw 6 weken! 
Succes en een voorzichtige gefeliciteerd ! 

Hallo,
Afgelopen dinsdag is mijn uitgerekende datum ook een week verschoven. Ik ben morgen 11 weken ipv 12 weken. Dit zou eigenlijk niet kunnen aangezien ik ook heb bijgehouden wanneer wij 'geklust' hebben. Maar onze verloskundige zei dat bij sommige mensen de eisprong ook een paar dagen later kan zijn ipv in het midden van de cyclus. En ook met het delen van de cellen zit er soms een onverklaarbare pauze in.  
Dus maak je niet te druk. Hopelijk pakt het goed voor je uit. Ik duim voor je!

Ik ben ook een seek teruggezet, vervolgens 3 dagen weer erbij. Bij mn miskraam werd ik een week teruggezet en daarna bleek t vruchtje gestopt te zijn met groeien. 2 weken lijkt mij eerlijk gezegd veelste lang. Dat zou betekenen dat je conceptiedatum niet de 14e maar de 28ste dag van de cyclus is :-( 

Ik ben ook een seek teruggezet, vervolgens 3 dagen weer erbij. Bij mn miskraam werd ik een week teruggezet en daarna bleek t vruchtje gestopt te zijn met groeien. 2 weken lijkt mij eerlijk gezegd veelste lang. Dat zou betekenen dat je conceptiedatum niet de 14e maar de 28ste dag van de cyclus is :-( 

Ik ben ook een week teruggezet, vervolgens 3 dagen weer erbij. Bij mn miskraam werd ik een week teruggezet en daarna bleek t vruchtje gestopt te zijn met groeien. 2 weken lijkt mij eerlijk gezegd veelste lang.. 

Terug
Bovenaan