1e echo een tweeling

Hoi Linda,
Wat leuk een tweeling! Heeft mij altijd al leuk geleken, maar onze 3e op komst blijkt er gewoon weer 1 te zijn. Vorige week  een echo gehad, geweldig om te zien.
Wanneer ben je uitgerekend?
Ik ben morgen 13 weken, gaat hard.
Gr. Sonja

Ik was 9 december uitgerekend, maar nu is de datum 14 december. Toch denk ik zelf dat deze 2 eerder komen. Weet niet waarom, maar dat denk ik.
Nu moeten we alles nog een x aanschaffen. We hebben een dochter van 15 maanden en daar hebben we alles nog van. Maar nu moeten we nogmaals alles anschaffen. Ik vind t wel geweldig hoor.

Dus dit wordt kindje nummer 3 bij jullie. Wat leuk!!! Hoe heten je kindjes en hoe oude zijn ze?

GR linda

Hoi Linda,
Ik ben 3 dec. uitgerekend. Maar ik verwacht dat het eerder komt (vind nov. stiekem veel fijner...), want de 1e was 7 dagen en de 2e 11 dagen eerder.
Ze heten Bastiaan en Amber en ze zijn deze zomer 3 1/2 en 1/1/2 jaar. Het grappige is dat er weer precies 23 maanden tussen zit, net als de  vorige keer. Eigenlijk waren we nog niet officieel "begonnen" zeg maar, we wilden er wat langer tussen hebben. Amber was geen gemakkelijke baby, veel huilen, niet slapen, spugen. Bleek last van nek na bevalling, bekende Kiss-syndroom. Maar ja, het is al raak, kon het niet geloven! Zijn er wel heeeel blij mee hoor. Ben wel erg moe, jij ook?
Groetjes,
Sonja

Hoi hoi,

wat leuk joh!! Een 2ling!! Wauw!!!
Dan ben je mss in 1x klaar, of wil je er nog meer??
Harstikke gefeliciteerd met jullie wondertjes in je buik, en nu lekker gaan genieten!

Liefs Debby.

Wat een leuk nieuws een tweeling!!!!!!!!!!!!
Moet eerlijk zeggen dat ik stiekem ook een beetje hoopte
op een tweeling, leek me geweldig.
Geniet er lekker van!!!

liefs Daan

Hey Linda,
Ik weet sinds donderdag dat ik nu ook écht een tweeling in mijn buik heb!
De 2e zag je nu ook supergoed, mijn baarmoeder was heel goed gegroeid. En  de 2e baby lag echt te  spartelen, armpjes en beentjes op en neer, zo lachen!!  
De zwangerschap kan nu echt gaan beginnen! Heb gisteren de 1e pakjes gekocht, echt voor in het begin. Maat 44! Schetig! Neem aan dat ze daar misschien wel even in kunnen hihi. Ze zullen niet zo groot worden als dat het er eentje zou zijn.
Ben wel echt benieuwd waar het allemaal heen moet groeien....    maar dat zal allemaal wel goed komen.
Ben benieuwd hoe het allemaal bij jou gaat verlopen!

Groetjes Suus

Terug
Bovenaan