1e echo een tweeling

quote: Suuske1976 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('31-05-2008 12:55:29'));

Hey Linda,
Ik weet sinds donderdag dat ik nu ook écht een tweeling in mijn buik heb!
De 2e zag je nu ook supergoed, mijn baarmoeder was heel goed gegroeid. En  de 2e baby lag echt te  spartelen, armpjes en beentjes op en neer, zo lachen!!  
De zwangerschap kan nu echt gaan beginnen! Heb gisteren de 1e pakjes gekocht, echt voor in het begin. Maat 44! Schetig! Neem aan dat ze daar misschien wel even in kunnen hihi. Ze zullen niet zo groot worden als dat het er eentje zou zijn.
Ben wel echt benieuwd waar het allemaal heen moet groeien....    maar dat zal allemaal wel goed komen.
Ben benieuwd hoe het allemaal bij jou gaat verlopen!

He Suus,

Wat leuk!!! Is het je 1e zwangerschap? Spannend he! Zo bijzonder vind ik het!!!! Leuk nog een aanstaande tweelingmama erbij!!!!!
En...zitten ze in 1 zak of in 2 zakken? Bij mij hebben ze beide een eigen placenta en eigen bloedtoevoer. Ze hebben dus en eigen zak. Het kan 1 en 2 eiig zijn bij mij. En bij jou?
Hoe voel je je? Ik heb inmiddels een buik van iemand van 20 weken. Maar dit i mijn 3e zwangerschap. ( 1e x ging fout) Dus dat scheelt ook heeeeeel veel.

Ben zo benieuwd!!!! Vertel......

GR linda
Groetjes Suus

Hoi Linda,
Bij jullie is het een echte natuurlijke tweeling. Bij ons is er de medische hand aan geweest. Wij hebben icsi gehad (komt na ivf) en er zijn 2 embryootjes teruggeplaatst en deze zijn mooi blijven zitten dus vandaar.. Is dus 2-eïg met ieder een eigen zak en placenta.
Maar bij jullie kunnen ze nog niet zeggen of het 1-eïg is of 2?

Groetjes!

Hoi Suus,

Ik heb vandaag te horen gekregen dat t 2 eiig is. Dat kunnen ze zien aan de vorm van de vlies die tussen de kindjes zit.

Ik ben nu 12 weken en 3 dagen. Het is voor ons dus kindje 2 en 3. Daarna stoppen we er mee hoor. Whahahahaha

En hoever ben jij? Hoe voel je je?

GR linda

Terug
Bovenaan