1e echo - geen hartactiviteit

Bij ons was inderdaad een traag kloppend hartje te zien maar werd wel bij gezegd dat het al heel vroeg klopte. Dus het kan goed zijn dat het nu al wel klopt en vanmorgen nog niet. het moet tussen nu en volgende week beginnen. Maar wat mygirl1 al zegt, die groei is wel positief.

Ik wist niet dat je al bij 6 weken voor een echo kon gaan, dacht dat dis pas van 8 tot 12 weken kon. Ben wel heel erg benieuwd, voel het al wel dat er iets in mijn buik aan het veranderen is.

@ linda, als je 2 of meerdere keren een miskraam hebt gehad dan mag je meestal eerder komen... Bij je eerste zwangerschap is het niet echt gebruikelijk.

Bedankt allemaal voor jullie lieve reacties!

Kop op meid! Zolang je niet bevestigd krijgt dat je een miskraam hebt, gaat alles goed! Slecht voelen ben je niet mee gebaadt en dat kun je altijd nog doen. Hou vol tot volgende week, dan hoor je meer. Xx

Wat ontzettend rot! Wel fijn dat het kwa groei goed ligt, hopelijk betekend dt goed neuwd en zie je volgende week een heel mooi hartje knipperen.
Sterkte met wachten!

Goede middag allemaal, Ik ben nu 5 wkn en 4 dgn zwanger en ben gisteren bij de verloskundige geweest bij mijn kleine was ook nog geen hartje te zien sterker nog ze konden het erg moeilijk vinden,dus weet dan niet of het wel terecht is dat je je zo rot voelt. Ik zit met het zelfde alleen ben ik een paar dagen eerder geweest, en moet over 2 wkn terug komen. volgens mijn verloskundige zou ik het dan moeten kunnen zien.

Terug
Bovenaan