1e echo gehad, onduidelijk/onzeker beeld...

hoi linda!!

fijn voor je dat je nu toch een beetje minder onzeker bent...ik was toen bij mijn 1e echo pas 2 weken "echt" zwanger..waarschijnlijk..bevruchting heeft waarschijnlijk plaats gevonden rond zaterdag..ik geloof 10 maart..volgende dag getest..toen nog niks...die vrijdag superrrrr ligt streepje en die donderdag erop bij verloskundige geweest...dus idd waarschijnlijk net aan "4weken" volgens VK..en was he-le-maal niks te zien...
fijn dat je een weekje eerder mag...dat scheelt weer stress/onzekerheid voor een week..hopelijk volgende week een goed echo :)

xxx hilmar
 
Ik heb vandaag opnieuw een clearblue test gedaan, en vorige week stond er 2-3 en vandaag stond er 3+. Dit is toch positief nieuws? Als mijn lichaam het vruchtje al had afgestoten dan waren de HCG waardes toch ook gedaald? Mag ik nu een beetje positief zijn? Ik hoor graag wat! Liefs, zwangere vrouw die super zenuwachtig is!
 
@ Lieve MissMusicMama,
Zet je berichtje anders even in een apart topic zodat iedereen die kan lezen, aangezien je vragen heb over je eigen situatie :)
Persoonlijk weet ik niet zo goed hoe dat precies zit met HcG waarden, ik wens je heel veel succes en vooral geduld, want de tijd zal het uitwijzen xxx
 
hoihoi...

ik was idd al nieuwschierig naar je verhaal...hoe waren je bloeduitslagen??

als de test nu 3+ aangeeft denk ik wel dat je voorzichtigaan blij kan zijn...t is en blijft natuurlijk erg pril...maar t lijkt allemaal positief :)

ik hoop dat ik niet het mooier maak dan t is...maar t ziet er denk ik goed uit :)

xxx

 
Terug
Bovenaan