1e echo gehad

Echo was goed !HArtje klopte.Ben nu 9wk6 dagen.16-3 uitgerekend.Krijg extra controle ivm gewicht vd jongst 5350 gr !
Hoop dat alles verder goed gaat.Ga heerlijk genieten.

madre4

Hai Madre,

Wat goed om te horen dat het hartje klopt! Wat zullen jullie opgelucht zijn! Gefeliciteerd! Geniet er lekker van! Wat een reuze baby je jongste... pppfff. Ik zit met vriendinnen wel eens te geinen, je zult een 10 ponder krijgen zeg... Je zult het maar uit moeten poepen hihi! Nou respect hoor!!!

Ik heb volgende week donderdag de eerste echo! Spannend, is voor mij het eerste kindje! Ik ben vandaag als het goed is 10 weken, maar we zullen zien of dat klopt op de echo!

Liefs Repelsteeltje

Gefeliciteerd! Wat fantastisch hè zo'n eerste echo! Ik had mijn eerste echo (van de eerste) twee dagen geleden. Het was allemaal prima. De baby bewoog heel druk heen en weer, dus het duurde een tijdje voor hij gemeten kon worden. Zo bijzonder om te zien! Het hartje was ook heel duidelijk te zien. Wat onvoorstelbaar, nog maar 11 weken en dan al zo'n compleet mini-mensje... Dan ben je wel even sprakeloos!

Wat mooi dat je eerste echo zo positief was!! wij hadden deze week een heel avontuur! gister voor de eerste echo, al bij 8 weken (dacht ik i.v.m. langere cyclus, bij 28 dagen cyclus zou het 9 weken zijn) maar bij de normale echo kon ze niks zien, dus toen inwendig. echt heel klein was er iets te zien. Er klopte wel een hartje, maar de VK maakte zich wel wat ongerust ook omdat de grootte niet klopte met wat ik aangaf qua weken. De echo gaf nl aan dat het kindje maar 6 wk oud zou zijn!! erg raar. dus zij wilde graag een afspraak maken met de gyn. Gelukkig konden we daar vandaag al terecht, maar gister was echt een rotdag! gelukkig wisten familie en een paar vrienden al dat ik zwanger was en werden we goed opgevangen.
Vandaag dus naar de gyn en die kwam met de echo ook op 6 wk uit. Volgens hem klopte het hartje goed en hij zag geen reden om nogmaals terug te komen. Hij zei dat we het het beste een afspraak konden maken over 2 wk bij de VK. dus dat gaan we doen. Wat een opluchting, maar gister wel een enorme schrik!! Ik heb dus waarschijnlijk een cyclus van 6 weken gehad en met geluk positief getest in de 5de week na mijn laatste menstruatie. Erg raar, maar we zijn dolblij dat het nu goed lijkt. Natuurlijk is er nog kans op een miskraam, maar niet veel meer kans dan bij een "normale" zwangerschap. dus we houden de moed erin.
Een heel verhaal, maar ik wilde het graag met jullie delen. Jullie ook allemaal veel geluk. En zoals het nu staat ga ik dus verkassen naar het april forum ;) ben nu rond 10 april uitgerekend.

Leuk nieuws seg!!! Geweldig dat het zo goed ging!

Ik heb voorbije woensdag ook mijn eerste echo gehad. Ik ben vandaag precies 10 weken en uitgeteld op 14 maart. Nu, de echo was wel inwendig, want een uitwendige echo is pas vanaf 12 weken.
4 september moet ik terug voor de nekplooimeting. Wat spannend allemaal e!?!

Ons kleintje is momenteel 2,3 cm zo klein en toch al alles op en aan dat kan je duidelijk zien. Weer een wonder!!

LIefs,
van ons

Terug
Bovenaan