Wat mooi dat je eerste echo zo positief was!! wij hadden deze week een heel avontuur! gister voor de eerste echo, al bij 8 weken (dacht ik i.v.m. langere cyclus, bij 28 dagen cyclus zou het 9 weken zijn) maar bij de normale echo kon ze niks zien, dus toen inwendig. echt heel klein was er iets te zien. Er klopte wel een hartje, maar de VK maakte zich wel wat ongerust ook omdat de grootte niet klopte met wat ik aangaf qua weken. De echo gaf nl aan dat het kindje maar 6 wk oud zou zijn!! erg raar. dus zij wilde graag een afspraak maken met de gyn. Gelukkig konden we daar vandaag al terecht, maar gister was echt een rotdag! gelukkig wisten familie en een paar vrienden al dat ik zwanger was en werden we goed opgevangen.
Vandaag dus naar de gyn en die kwam met de echo ook op 6 wk uit. Volgens hem klopte het hartje goed en hij zag geen reden om nogmaals terug te komen. Hij zei dat we het het beste een afspraak konden maken over 2 wk bij de VK. dus dat gaan we doen. Wat een opluchting, maar gister wel een enorme schrik!! Ik heb dus waarschijnlijk een cyclus van 6 weken gehad en met geluk positief getest in de 5de week na mijn laatste menstruatie. Erg raar, maar we zijn dolblij dat het nu goed lijkt. Natuurlijk is er nog kans op een miskraam, maar niet veel meer kans dan bij een "normale" zwangerschap. dus we houden de moed erin.
Een heel verhaal, maar ik wilde het graag met jullie delen. Jullie ook allemaal veel geluk. En zoals het nu staat ga ik dus verkassen naar het april forum 😉 ben nu rond 10 april uitgerekend.